کد خبر : 1105103 | 21 اردیبهشت 1393 ساعت 12:29 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: مبلغ قرارداد کرانچار بیشتر نشده است

قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرد که مبلغ قرارداد سرمربی کروات این تیم افزایش پیدا نکرده است.

تابش: مبلغ قرارداد کرانچار بیشتر نشده است
مسعود تابش در مورد تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار با باشگاه سپاهان گفت: کرانچار برای یک فصل دیگر در سپاهان ماندنی شد، البته فقط بین باشگاه و این مربی توافق حاصل شده و قرار است او برنامه‌های خود را طی روزهای آینده اعلام کند.
به نقل از تسنیم، وی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان سپاهان گفته بودند اگر کرانچار در این تیم بماند از جمع زردپوشان جدا می‌شوند، اظهار داشت: اکثر بازیکنان با سپاهان قرارداد دارند و باید بمانند. در عین حال باید بگویم همیشه در پایان فصل چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. بیشتر این ناراحتی‌ها هم مقطعی است و حل می‌شود. اکثر بازیکنان سپاهان با کرانچار ارتباط خوبی دارند، ضمن اینکه بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند نه مربی.
قائم مقام باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه گفته می‌شود چند بازیکن تیم سپاهان مدنظر پرسپولیس هستند، عنوان کرد: تمام این حرف‌ها شایعه است و نباید به آن توجه کنیم.
تابش در پاسخ به این سؤال که باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن چه برنامه‌ای دارد، تأکید کرد: می‌خواهیم تیمی خوب و قوی برای فصل بعد ببندیم. البته مانند فصل پیش نگاهی ویژه روی بازیکنان جوان آکادمی سپاهان داریم و باید از آنها استفاده کنیم. در کنار این بازیکنان به بازیکنان باتجربه و قدر ایرانی و خارجی هم نیاز داریم.
وی در مورد اینکه آیا قرارداد کرانچار نسبت به فصل پیش بیشتر شده است، گفت: مبلغ قرارداد کرانچار نسبت به فصل قبل بیشتر نشده و طوری قرارداد بستیم که هر دو طرف راضی باشند. حالا اگر صلاح بود مبلغ قرارداد را هم اعلام می‌کنیم.

دیدگاه‌ها