کد خبر : 1106797 | 07 خرداد 1393 ساعت 18:36 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: امروز با متخلفان فوتبالی برخورد کنید

پس از اتمام جام جهانی 2014 برزیل و بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به کشور به تخلفات 10 مربی و مدیر منشور رسیدگی خواهد شد.

فریادشیران: امروز با متخلفان فوتبالی برخورد کنید
ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال کشور در این باره به جام جم گفت: بیش از 15 سال است که برخی از مربیان، مدیران و حتی سرپرست ها به خاطر منافع و کسب درآمدهای حرام و هنگفت، فوتبال کشور را آلوده کرده اند. متاسفانه تا امروز با این دست از افراد آنچنان که باید برخورد نشده است.
وی افزود: بازیکنان از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از بازیکنان به تیم مقابل پنالتی می دهند و یا اینکه برخی از دروازه بان ها عمدا گل دریافت می کنند. البته بارها اتفاق افتاده است که مربیان به تیم مقابل کمک می کنند و تیم را طوری ارنج می کنند و یا به گونه ای تعویض انجام می دهند که منجر به شکست تیم خودشان شود.
فریاد شیران در ادامه گفت: چهار سال پیش کارهایی اساسی در راستای برخورد با متخلفان انجام شد اما خیلی زود آب ها از آسیاب افتاد. به نظر من همانطور که با مفسدین اقتصادی برخورد شدید و اساسی شد با متخلفان و تبانی کنندگان فوتبالی نیز باید برخورد شدید صورت بگیرد تا دیگر به خود اجازه ندهند این کارها را انجام دهند و فضای فوتبال را بیش از این آلوده کنند.
وی یادآور شد: این خیلی خوب است که قرار است با 10 مربی و مدیر منشوری برخورد اساسی صورت بگیرد اما مشکل اینجاست که چرا این اتفاق به بعد از جام جهانی 2014 موکول شده است؟ به نظر من نباید درنگ کرد و همین امروز باید به قانون شکنی این افراد که فضای فوتبال را شدیدا آلوده کرده اند رسیدگی کرد.
فریاد شیران خاطر نشان کرد: هرچقدر فضای فوتبال را آلوده کردند بس است. باید همین امروز با متخلفان برخورد کرد. بعد از جام جهانی دیر است، خیلی دیر. ممکن است دوباره برخی از پرونده ها به طور مرموزی ناپدید شود. اقدام در این زمینه را باید از همین امروز آغاز کرد.

دیدگاه‌ها