کد خبر : 1187474 | 05 آذر 1393 ساعت 15:36 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اوندا سرو

ژاوی: سیری ناپذیری مسی مثل رائول است

ژاوی هرناندز شب گذشته بازی 151 خود در لیگ قهرمانان را برابر آپوئل انجام داد و از رکورد رایان گیگز پیشی گرفت.

ژاوی: سیری ناپذیری مسی مثل رائول است
به گزارش "ورزش سه"، ژاوی حالا برای تصاحب رکورد بیشترین بازی در لیگ قهرمانان، رقیبی همچون ایکر کاسیاس را در کنار خود می بیند. ژاوی در پایان بازی با آپوئل که به برتری 4-0 بارسا انجامید به خبرنگار "اوندا سرو" گفت:

احساس شما

خیلی خیلی خوشحالم. از اینکه سالهاست با پیراهن بارسا در لیگ قهرمانان حضور داشته ام، احساس غرور می کنم. بارسا در وضعیت خوبی قرار دارد و هواداران هم از ما راضی هستند.حس بسیار خوبی دارم. هر زمان که مربی بخواهد به زمین می روم و تمام توانم را برای موفقیت بارسا می گذارم. از لحاظ شخصی از اینکه توانستم به رکورد گیگز برسم بسیار خوشحالم. از این رقابت ها خاطرات بسیار خوبی دارم. فینال رم که در آن بهترین بازیکن شدم را هرگز فراموش نخواهم کرد. در مجموع از اینکه هنوز عضوی از بارسلونا هستم به خودم افتخار می کنم.

رقابت با کاسیاس برای رکورد شکنی

کاسیاس در این زمینه شانس بیشتری دارد.او بازیکن شایسته ای است و دوئل جذابی خواهد شد (می خندد). رقابت مسی و کریستیانو برای شکست رکوردها به نوعی فرازمینی است. همین دوئل هاست که فوتبال را تماشایی تر می کند.

مسی

مسی امروز با تمام وجودش بازی کرد و سه گل زیبا به ثمر رساند.لئو رکورد رائول را هم پشت سر گذاشت. بی شک او در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ قرار دارد. سیری ناپذیری او مرا یاد رائول می اندازد.مسی هیچگاه از موفقیت و افتخار اشباع نمی شود. آمارها و رکوردهای او گواه همه چیز هستند. مسی یک الگو برای همه فوتبالیستهاست.او را در بارسا همیشه شاد دیده ام.بعید می دانم که او قصد ترک بارسا را داشته باشد.


دیدگاه‌ها