کد خبر : 1194724 | 12 دی 1393 ساعت 15:06 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگو با نادر باقری پیرامون جدایی گلر برزیلی

جدایی نیلسون برای آرامش خاطر سوشا

جدایی نیلسون کوره‌آ از باشگاه پرسپولیس از آن اتفاقات عجیبی بود که در نقل و انتقالات برای این تیم به وقوع پیوست.

جدایی نیلسون برای آرامش خاطر سوشا
به گزارش "ورزش سه"، نادر باقری، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس معتقد است این تصمیم درستی است که در دراز مدت می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد و از این راه سوشا مکانی می‌تواند با فراغ بال و بدون مشکل در این تیم بدرخشد.

مربی دروازه‌بان پرسپولیس در این باره به "ورزش سه"، گفت: ما باید برای آینده فوتبال خودمان سرمایه‌گزاری کنیم. ما دوست داشتیم هم نیلسون و هم سوشا در ترکیب ما باقی می‌ماندند اما مدیربرنامه‌های نیلسون شرایط بدی را ایجاد کرد.

نادر باقری در این ارتباط با انتقاد از مدیربرنامه‌های نیلسون گفت: وظایف مدیربرنامه مشخص است اما ایشان هر روز با مصاحبه‌های خود باشگاه را به چالش می‌کشید. این اصلا صحیح نیست که درباره کادرفنی هم ایشان نظر بدهند و اصلا در حیطه اختیارات ایشان نیست. البته اکنون که ایشان خود را در همه مسائل صاحب نظر می‌داند، امیدوارم مدیربرنامه‌های نیلسون در همه جوانب مربوط به او جوابگو باشد حتی مسائل حقوقی!

وی ادامه داد: بهرحال این را قبول داریم که او به عنوان بازیکن خارجی به فوتبال ایران آمده و به دنبال پول است اما انتظار داشتیم در این شرایط باید درک بیشتری از شرایط باشگاه می‌داشت. اما خودش و مدیربرنامه‌هایش هر روز با مصاحبه‌های خود در این شرایط به دنبال مسائل مالی بودند اما با باشگاه به توافق رسیدند.

نادر باقری در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط درون دروازه این تیم احساس رضایت دارد، گفت: تمام کارشناسان در این مدت معتقد بودند باید از بین نیلسون و سوشا یک نفر در تیم بمانند. البته من با این مساله مخالف بودم، کدام تیم از داشتن دو دروازه‌بان بزرگ در ترکیب تیمش استقبال نمی‌کند. البته این دو نتوانستند با این شرایط کنار بیایند. مطمئنا سوشا در این شرایط می‌تواند کمک بزرگی به تیم کند و او در نیم فصل اول هم چندین بار ناجی تیم شد و مطمئنا در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس ادامه داد: سوشا مکانی کاندیدای دروازه‌بانی تیم ملی است و باید از او حمایت شود. چندین سال در فوتبال ایران بازی کرده و تیم‌های زیادی روی او سرمایه‌گزاری کرده‌اند. من نمی گویم او خوب نبود و فقط می‌گویم او هم اشتباهاتی داشت. مشکل دروازه‌بان این است که آخرین نفر زمین است و اشتباه او قابل جبران نیست و دیده می‌شود و این از بدشانسی گلرهاست.

نادر باقری بار دیگر با اشاره به اینکه نیلسون در قبال مشکلات مالی این باشگاه صعه صدر نداشت و این مساله از عمده‌ترین دلایل خروجش از لیست پرسپولیس بود، گفت: خودم شخصا دوست داشتم هر دو دروازه‌بان‌مان را حفظ کنیم و روی این مساله تاکید داشتم اما بازیکنان ایرانی صعه صدر بیشتری دارند و این را می‌پذیرند که تمام باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند اما مدیربرنامه‌های نیلسون هر روز اعلام می‌کرد اگر پول نگیریم فلان می‌کنیم و بهمان. این مساله باعث شد که ما چند گزینه را مدنظرمان داشته باشیم و مذاکره کنیم.

وی در پایان گفت: حضور همامی با نظر آقای درخشان بوده و مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها