کد خبر : 1196436 | 20 دی 1393 ساعت 20:18 | 130.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 18 لالیگا

پیروزی پرگل رئال 10 نفره مقابل اسپانیول

رئال مادرید که هفته گذشته در زمین والنسیا شکست خورده بود، لحظاتی پیش موفق شد تا با سه گل بر اسپانیول غلبه کرده و جایگاه خود در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کند.

پیروزی پرگل رئال 10 نفره مقابل اسپانیول
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اولین پیروزی خود در سال 2015 را دقایقی پیش در مقابل اسپانیول کسب کرد. کهکشانی ها که هفته گذشته، پس از کسب 22 برد متوالی، دو شکست مقابل والنسیا و اتلتیکو را در عرض سه روز تجربه کرده بودند، برای کسب پیروزی مقابل اسپانیول از انگیزه های بسیار بالایی برخوردار بودند.راموس و مارسلو، مهمترین غایبان رئال در این بازی بودند. واران و کوئنترائو به جای این دو بازیکن در ترکیب قرار داشتند.پیش از شروع بازی، کاسیاس از جام قهرمانی باشگاه ها جهان نزد هواداران مشتاق رئال رونمایی کرد.

1000663


1000664

بازی نیز پس از یک دقیقه سکوت به مناسب حادثه تلخ تروریستی روزهای گذشته فرانسه آغاز شد. اسپانیول در میان تعجب هواداران رئال، در دقایق 3 و 4 دو فرصت خوب گلزنی را توسط گارسیا و کایسیدو از دست داد تا نشان دهد برای تسلیم شدن به برنابئو نیامده است اما گرت بیل در دقیقه 6، با یک ضربه سر زیبا، جواب دو حمله اسپانیول را داد که البته از بالای دروازه به خارج رفت.

در دقیقه 10 کریم بنزما می توانست دروازه اسپانیول را باز کند اما شوت محکم او از گوشه راست محوطه جریمه، به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد. سرانجام دو دقیقه بعد، رئال به گل اول خود دست یافت. طی همکاری عالی گرت بیل و رونالدو، کریستیانو یک پاس تماشایی به خامس رودرگیز داد و این بازیکن ارزشمند کلمبیایی، با شوت دقیق پای چپ، توپ را از زیر دستان دروازه بان اسپانیول به گل تبدیل کرد.

1000665

رئال همچنان به حملات خود ادامه می داد و در دقیقه 26، روی ضربه سر په په می توانست به گل دوم هم دست یابد که چنین نشد. یک دقیقه بعد گل دوم هم از راه رسید. رئال بیرون محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب برای گرت بیل چپ پا، صاحب یک ضربه آزاد شد، بیل پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم او پس از برخورد به تیر دروازه، به گل تبدیل شد. کاسیا دروازه بان اسپانیول، تنها نظاره گر این گل بود. بازی در نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.

1000667

نیمه دوم با فشار رئال آغاز شد اما شش دقیقه بعد، پس از خطای شدید کوئنترائو روی کانیاس و اخراج او، این تیم مجبور شد تا انتها، 10 نفره به بازی ادامه دهد. در این لحظه، ناچو بجای خامس وارد زمین شد و بدین ترتیب، آربلوا به قسمت چپ زمین منتقل شد و ناچو به راست رفت.

با این اخراج، اسپانیول کمی جلوتر آمد اما توان لازم برای نفوذ به خط دفاعی رئال را نداشت و این کهکشانی ها بودند که روی ضد حمله موقعیت گل بدست می آوردند. در یکی از این موقعیت ها، گرت بیل در حالت تک به تک با دروازه بان توپ را به کنار دروازه زد. در این صحنه، رونالدو بخاطر پاس ندادن بیل، به شدت عصبانی شد.

در دقیقه 62 ، خدیرا جای بنزما را در زمین گرفت و 14 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 76، گل سوم رئال نیز به ثمر رسید. روی این گل، ایسکو همه کار کرد. او از میانه زمین پس از جا گذاشتن چندین بازیکن اسپانیول، آربلوا را در راست صاحب توپ کرد، سانتر آربلوا در گوشه راست محوطه جریمه اسپانیول به ناچو رسید و او نیز با یک ضربه دقیق پای چپ، گل سوم رئال را وارد دروازه اسپانیول کرد.

1000672

در ادامه، رئالی ها توسط واران و رونالدو صاحب دو موقعیت گلزنی شدند که از دست رفت و در نهایت این بازی با همان سه گل به نفع رئال ماردید به اتمام رسید. رئال با این سه امتیاز، 42 امتیازی شد و در صدر باقی ماند. اسپانیول نیز با 20 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها