کد خبر : 1197116 | 23 دی 1393 ساعت 17:13 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی نکردم، مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ام

سپهر حیدری: نباید از درخشان انتظار معجزه داشت

بازیکن سابق پرسپولیس که زننده گل آخرین قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر بوده، این روزها در کیش به سر می‌برد و با افتتاح مدرسه فوتبال در این شهر از بازی کردن فاصله گرفته است.

سپهر حیدری: نباید از درخشان انتظار معجزه داشت
به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق بعد از خداحافظی ناگهانی و بی‌ سر و صدا از فوتبال این روزها در کیش به سر می‌برد و به دنبال پرورش و آموزش به جوانانی است که دنبال حضور در دنیای فوتبال هستند. سپهر حیدری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط خودش و فوتبال بعد از خداحافظی از فوتبال صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

خداحافظی نکرده‌ام

من از فوتبال خداحافظی‌ نکرده‌ام و فقط مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ام. در حال حاضر هر روز تمریناتم را دنبال می‌کنم و بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. ممکن است هزار اتفاق بیفتد و من منتظر اتفاقات خوب هستم. دو پیشنهاد رسمی از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما با توجه به اینکه تمام فوتبالم را در تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس دنبال کرده‌ام به آنها جواب نداده‌ام و اعتقاد دارم حداقل باید به تیمی بروم که تا حدودی به شرایط این دو تیم نزدیک باشد. از لیگ یک هم پیشنهاد داشتم و اما نمی‌توانستم با توجه به این شرایط آن را بپذیرم. با این شرایط به نظر بازیکن بازی نکند بهتر است تا به تیم‌هایی برود که تا آخرین لحظه برای نیفتادن بجنگد. بهتر است در اوج خداحافظی کنیم با این تفاسیر! البته همه بازیکنان معمولا در آخرین روزهای فوتبال‌شان مورد بی‌لطفی قرار می‌گیرند و امثال علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا و حتی فرهاد مجیدی از زمره آن هستند.

کلاس مربیگری رفتم و آکادمی زده‌ام

در حال حاضر در کیش هستم و کارهای مربوط به آکادمی فوتبالم را دنبال می‌کنم. دوست داشتم این آکادمی را به نام پرسپولیس راه‌اندازی کنم اما با توجه به واگذاری پرسپولیس فعلا شرایط آن وجود ندارد و با نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کنم و طی چند روز آینده نام آن به پرسپولیس تغییر خواهد کرد. خیلی دوست داشتم به جوانان و استعدادهای کیش خدمت کنم و باید از مسوولان منطقه آزاد کیش و هیات فوتبال این شهر تشکر و قدردانی کنم که امکانات خوبی در اختیارم قرار دادند. مدیرعامل این تیم خودم هستم و از اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

نباید از درخشان انتظار معجزه داشت

دست حمید درخشان واقعا خالی است و در این شرایط نمی‌توان از او انتظار معجزه داشت. تیم پرسپولیس بی‌مهره است و البته اسم‌ها بازی نمی‌کنند اما ما سالی که قهرمان شدیم یازده کاپیتان از یازده تیم لیگ برتری در تیم جمع شده‌بودند. انتظار از حمید درخشان زیاد است و اگر به دنبال موفقیت در لیگ و آسیا هستند باید تیم را تقویت کنند.

سالی که جام نیاوردیم تلخ بود

طی چهار سال 3 جام به همراه پرسپولیس کسب کردیم و سالی که جام نیاوردیم واقعا تلخ بود. در آن از نظر مهره واقعا فوق‌العاده بودیم اما بدشانسی آوردیم. الان شرایط به گونه‌ای شده که فقط به این باید فکر کرد که سهمیه آسیا را می‌گیرد یا نه و این واقعا ناراحت کننده است. از ته دل برای هواداران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در آکادمی‌ام جوانانی تربیت شوند که روزی در ترکیب پرسپولیس بدرخشند.

دیدگاه‌ها