کد خبر : 1197435 | 25 دی 1393 ساعت 10:28 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

دغدغه های فوتبالی کاپیتان تیم ملی بسکتبال

نیکخواه بهرامی: نکونام و دژاگه را دوست دارم

صمد نیکخواه بهرامی ستارهو کاپیتان تیم ملی بسکتبال از دغدغه های فوتبالی خود سخن گفت.

نیکخواه بهرامی: نکونام و دژاگه را دوست دارم
به گزارش "ورزش سه" با آغاز جام ملتهای آسیا و قبل از آغاز بازی با قطر با کاپیتان تیم بسکتبال هم کلام شدیم :

30 دقیقه از بازی ایران-بحرین را دیدم
من کمی گرفتار بودم و به همین دلیل هم نتوانستم تمام بازی ایران-بحرین را تماشا کنم. 30 دقیقه از بازی را دیدم و دقیقا زمانی بود که ایران گل دوم را به بحرین زد. فکر می کنم ایران در این بازی عالی بازی کرد و توانست به خوبی بازی کنم. فکر می کنم بحرین در این بازی حرفی برای گفتن نداشت.

بعید می دانم قطر هم حرفی برای گفتن داشته باشد
من خیلی اطلاعات دقیقی از تیم هایی که در این جام بازی می کنند ندارم و به همین دلیل هم نمی توانم نظر کارشناسی بدهم. با این حال با توجه به این که قطر از امارات با نتیجه 4 بر یک شکست خورده است بعید می دانم کار سختی برای بردن این تیم داشته باشیم. من فکر می کنم امارات تیم درجه یک آسیایی باشد و به همین دلیل هم من فکر می کنم اگر امارات قطر را برده ما هم آنها را می بریم.

دژاگه و نکونام را دوست دارم
من در تیم ملی آقا جواد و دژاگه را خیلی دوست دارم و فکر می کنم آنها عالی بازی می کنند. البنته در بازی با بحرین تا حدی که من بازی کردم همه بچه ها عالی بازی کردند. بعد از مدت ها بود که من می دیدم تیم ملی فوتبال ایران با قدرت کارش را ادامه می دهد و از نظر من بچه ها بسیار منسجم بودند.

قهرمانی ایران در جام ملت ها برای رشته های گروهی خوب است
قهرمانی ایران در جام ملت ها برای تمام رشته های گروهی خوب است. خیلی ها می گویند در ایران رشته های انفرادی بسیار بهتر از رشته های گروهی هستند اما والیبال و بسکتبال در این مدت نشان دادند که اصلا اینطوری نیست. حالا با قهرمانی ایران در جام ملت ها همه می فهمند که این پیش بینی اصلا درست نیست. من از صمیم دل دوست دارم ایران قهرمان جام ملت های آسیا شود.

از بچگی استقلالی بودم
من از بچگی استقلال بودم. من و پدرم طرفدار استقلال بودیم و آیدین و مادرم پرسپولیسی بودند. من از همان بچگی مدام با آیدین کل کل می کردم و اتفاق های جالبی بین ما می افتد. البته من واقعا بعد از استقلال، پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

مجیدی را خیلی دوست دارم
من و همه استقلالی ها عاشق مجیدی هستیم. او واقعا به معنای واقعی کلمه یک اسطوره است. البته من در استقلال امیرحسین صادقی، مجتبی جباری و کرار را خیلی دوست دارم. با این حال مجیدی برای همه طرفداران چیز دیگری است و تماشاگران او را خیلی دوست دارند.

پرسپولیسی ها در مقابل مجیدی ساکت می شدند
من یادم است که برای یک دربی به استادیوم رفته بودم. شما می دانید که پرسپولیسی ها خیلی از استقلالی بیشتر هستند ولی وقتی توپ زیر پای مجیدی می افتاد تمام تماشاگران پرسپولیس ساکت می شدند. این برای من خیلی جالب بود چون توپ پشت محوطه جریمه استقلال زیر پای مجیدی می افتاد ولی تماشاگران آنقدر او را تشویق می کردند که اصلا صدای پرسپولیسی ها در نمی آمد.

امیرخان کارش را بلد است
امیر خان هم مثل مجیدی یک اسطوره است که بسیار برای استقلال خوب نتیجه گرفته است. قلعه نویی به خوبی کارش را بلد است و فکر می کنم او هم مثل مجیدی محبوب است. قلعه نویی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب نتیجه می گرفت و استقلال می تواست قهرمان آسیا بشود.

پیشکسوتان استقلال از پرسپولیس بهتر هستند
پیشکسوتان استقلال از پرسپولیس کمتر از حس مالکیت دارند و از این نظر بهتر از پرسپولیس هستند. من خودم با رفتاری که با علی دایی شد اصلا موافق نبودم و فکر می کنم باید احترام او را نگه می داشتند. اما در استقلال کمتر به اسطوره های باشگاه توهین می کنند.

هرگز دوست نداشتم فوتبالیست شوم
من هرگز دوست نداشتم فوتبالیست شوم و از همان 9 سالگی بسکتبال را شروع کردم. ضمن این که به نظر من بسکتبال خیلی جذاب تر از فوتبال است همانطور که نظر فوتبالی ها برعکس است.

دیدگاه‌ها