کد خبر : 1201881 | 16 بهمن 1393 ساعت 01:11 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینتر مقابل ناپولی در کوپا ایتالیا

ناپولی با پیروزی1-0 مقابل اینتر، به مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا راه پیدا کرد.

شکست اینتر مقابل ناپولی در کوپا ایتالیا
به گزارش "ورزش سه"، به نظر روند ناکامی های اینتر مانچینی، تمامی ندارد و آنها سومین شکست پیاپی خود را با حضور ستارگانی مثل شقیری، ایکاردی و پالاسیو تجربه کردند. ناپولی نیمه ی اول را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه 9، توسط هیگواین یک موقعیت عالی در اختیار داشت که ضربه ی سر ال پیپیتا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. فشار ناپولی در ورزشگاه خانگی، بیشتر و بیشتر می‌شد و شاگردان بنیتس، در همان اوایل بازی چندین موقعیت بسیار خوب را از دست دادند. در حقیقت، تا پایان نیمه ی اول، اینتر موقعیت خاصی در اختیار نداشت و این ناپولی بود که دائما در حال حمله بود. یک موقعیت عالی توسط دگوژمان، یک موقعیت دیگر توسط همشیک و یک موقعیت خوب توسط گارگانو از دست رفت تا نیمه ی اول با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

نیمه ی دوم اما ناپولی هم در ایجاد موقعیت دچار مشکل شد و بازی سرد و بی روحی پیگیری شد. هر دو تیم، موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند و هیجان بازی در نیمه ی اول، کاملا افت کرد. بازی درگیرانه و بی هیجان تا دقیقه 90 پیش رفت ولی در لحظات پایانی، این گونزالو هیگواین بود که توانست تک گل مسابقه را به ثمر برساند و باعث صعود تیمش به نیمه نهایی مسابقات شود. ال پیپیتا روی پاس عالی گولام و با پشت سر گذاشتن رانوکیا، موفق شد تک گل مسابقه را به ثمر برساند تا تیمش در دقایق پایانی پیروز میدان شود.

شاید بازی در نیمه ی دوم سرد و بی هیجان بود ولی می‌توان ناپولی را به خاطر بازی برتر و خوب در نیمه ی اول، شایسته صعود به دور بعد دانست. بدین ترتیب، نوار ناکامی های مانچینی نیز ادامه پیدا کرد تا اینتر از یکی از جام‌هایی که شانس نسبتا خوبی برای کسب آن داشت نیز حذف شود.

دیدگاه‌ها