کد خبر : 1205951 | 06 اسفند 1393 ساعت 14:08 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

به محسن تبریک می‌گویم و از گلزنی‌اش خوشحالم

اومانیا: این پرسپولیسی بود که منتظرش بودیم

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از نتیجه به دست آمده در برابر لخویا رضایت دارد و عنوان می‌کند بعد از مدت‌ها در ایران و پرسپولیس توانسته شبی را با آرامش پشت سر بگذارد.

اومانیا: این پرسپولیسی بود که منتظرش بودیم
به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی‌پوش و کاستاریکایی پرسپولیس در روزی که تیمش مقابل لخویا با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید، توانست مقابل حمله‌وران حرفه‌ای این تیم قطری از دروازه تیمش محافظت کند و روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

مایکل اومانیا در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره این دیدار گفت: یک پیروزی فوق العاده به همراه نتیجه‌ای که قدرت ما را در گروه‌مان به رقیبان نشان داد. ما باید در روز اول به حریفان نشان می‌دادیم که برای بازنده شدن و حذف به این تورنمنت نیامده‌ایم.

وی ادامه داد: نباید به نتیجه نگاه کرد و درباره بازی حرف زد. ما یک جدال سخت داشتیم و خیلی خوشحالیم که به رقیب اصلا اجازه خودنمایی ندادیم. مطمئنا آنها یکی از رقیبان اصلی ما برای صعود از این گروه هستند و در دیدارهای آینده نتیجه خوبی خواهند گرفت و این بزرگی کار ما را نشان خواهد داد.

اومانیا درباره وضعیت خط دفاعی تیمش گفت: وقتی مقابل گل‌های خورده تیمت عدد صفر نقش می‌بندد برای یک مدافع لذتبخش خواهد بود. این را در کنار گل زدن‌ها بگذارد. به نظرم این یک روز فوق‌العاده برای مدافعان ما بود و برای محسن (بنگر) هم خیلی خوشحالم. او توانست بازی را به نفع ما کند و بعد از آن موفق شدیم گل‌های بعدی را بزنیم.

مدافع میانی پرسپولیس ادامه داد: ما نشان دادیم یک تیم هستیم که برای برنده شدن به انگیزه و انرژی نیاز دارد. در روزی که مطمئنا هیچ کس به ما شانس زیادی برای رسیدن به این نتیجه را نمی‌داد مقابل حریفی به برتری رسیدیم که از روی نیمکت تا درون زمین کاملا حرفه‌ای بود. این یک کلاس بالای از بازی پرسپولیس مقابل حریفی حرفه‌ای بود. باید به همه هواداران تیمم هم تبریک بگویم و صادقانه بگویم که این برد را مدیون آنها و حمایت شان هستیم. نتایج تیم در این مدت به هیچ عنوان برای آنها راضی کننده نبود اما همیشه حمایت شان را در کنارمان داشتیم و آنها در روزی در کنار ما بودند که بیشتر از همیشه به آنها نیاز داشتیم و یک نیروی فوق‌العاده از آنها در این برد برای ما بودند.

وی افزود: بعد از مدت‌ها از نتیجه و برد احساس آرامش کردیم و شبی را آرام پشت سر گذاشتیم. همه ما در این مدت خسته شده بودیم و به این برد نیاز داشتیم تا برای آینده امیدوارتر باشیم. من امیدوارم، من امیدوارم و باز هم می‌گویم امیدوارم که این تیم در آینده بهتر نیز خواهد شد.

مایل اومانیا در پایان گفت: در این مدتی که در ایران بودم حرف‌های زیادی درباره قدرت پرسپولیس شنیده‌ بودم. همه منتظر یک پرسپولیس واقعی بودند و به نظرم با ادامه این روند این یک پرسپولیس واقعی بود که انتظارش را می‌کشیدیم.

دیدگاه‌ها