کد خبر : 1231054 | 07 فروردين 1394 ساعت 13:27 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرچم ها در بارسلونا نیمه افراشته شد

گزارش روزنامه اسپانیایی درباره دو خبرنگار ایرانی

روزنامه لا وانگواردیا نوشت که در بین 150 نفری که در سانحه هوایی هواپیمای جرمن ویگنز جان باختند ، دو خبرنگار ایرانی حضور داشتند که برای پوشش دیدار ال کلاسیکو به بارسلونا سفر کرده بودند .

گزارش روزنامه اسپانیایی درباره دو خبرنگار ایرانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا این روزنامه که در شماره امروز خود به معرفی قربانیان سانحه هوایی اخیر پرداخته در خبری مختصر اما مستقل، از دو خبرنگار ورزشی ایرانی یاد کرده که برای پوشش مسابقه تیم های بارسلونا ورئال مادرید، عازم پایتخت کاتالونیا شده بودند ونهایتا با ''پرواز مرگ'' از بارسلونا عازم دوسلدورف گشته تا خود را به محل برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و شیلی برسانند.

روزنامه افزود:همانطور که منابع امور خارجه ایران به رسانه های محلی اعلام داشتند، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران ورزشی یک آژانس و یک روزنامه تهران به دوسلدورف می رفتند تااز آنجا راهی اتریش شوند و به پوشش دیدار دوستانه تیم ملی کشورشان با شیلی بپردازند .

دراین خبر کوتاه، تصویری از دو خبرنگار ایرانی درج شده و تیتر ''از تهران تا نیوکمپ'' برای آن انتخاب گردیده است.لازم بذکر است که روزنامه های دیگری همچون ال موندو نیز از حضور دو تبعه ایرانی در این پرواز خبر داده اند.

لا وانگواردیا همچنین نوشت که تیم فوتبال بارسلونا نیز به عزاداری اعلام شده از سوی دولت برای ادای احترام به قربانیان این حادثه پیوسته و در این راستا پرچم های ایالت کاتالونیا ، باشگاه بارسلونا و شهر بارسلونا در زمین بازی این باشگاه نیمه بر افراشته هستند

دیدگاه‌ها