کد خبر : 1232128 | 15 فروردين 1394 ساعت 17:56 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی پرماجرا در قم

برد شیرین صبای قم برابر سپاهان

صبای قم در یک بازی حساب شده و فکورانه موفق شد سپاهان را از پیش رو بردارد.

برد شیرین صبای قم برابر سپاهان
به گزارش "ورزش سه" یاران حسین فرکی در دیداری که یک اخراج و یک مصدومیت دو تعویض اجباری برایشان به همراه داشت با نتیجه عجیب دو بر صفر مغلوب صبای قم شدند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ورزشگاه:یادگار امام قم

داور: حسین زرگر، کمک ها:جلیل شعرانی، علی اکبر نوری
اخطار: خلعتبری (41) سعید قائدی فر (74) از سپاهان
اخراج: رحمان احمدی (49) از سپاهان

صبا:
مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، حسین بادامکی(84 جواد کاظمیان)، ایوب کلانتری (94 اوسانی)، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، وحید علی آبادی، حسین کوشکی و فرشید باقری (46 ابراهیمی)
سرمربی: مهدی تارتار

سپاهان:
رحمان احمدی، وریا غفوری، هادی عقیلی(11 سعید قائدی‌فر)، عبدالله کرمی، علی احمدی(89 لوسیانو پریرا)، علی کریمی، فضیل موسی اف، رسول نویدکیا، حسین پاپی (53 گردان)، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

شرح گل:
1-0(صبا) حسین بادامکی از روی نقطه کرنر توپ را کوتاه فرستاد که با اشتباه مدافعان سپاهان توپ به کلانتری رسید و او با یک چرخش شوت زد که توپ را برگرداند و در برگشت چشمی صاحب توپ شد و شوت او را گردان دفع کرد اما در ریباند هادی شکوری گل زد.
2-0(صبا) ابوالفضل ابراهیمی به ایوب کلانتری پاس داد که او هم بعد از دریبل عبدالله کرمی شوت زد که گردان توپ را گرفت اما توپ جلوی پای علی محمدی افتاد و او هم گل زد.

دقایق حساس:
دقیقه 12: محمدرضا خلعتبری شوت محکمی زد که مهرداد طهماسبی توپ را از روی خط به بیرون زد.
دقیقه 23: شوت سرکش رسول نویدکیا با فاصله کمی بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 44: محمدرضا خلعتبری نفوذ کرد و روی حرکت خوب او شریفی صاحب توپ شد و شوت زد که طهماسبی توپ را برگرداند و در برگشت نویدکیا دوباره شوت زد و باز هم دروازه بان نفت توپ را به مهار کرد.
دقیقه 76: محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه روی یک ارسال ضربه سر زد که طهماسبی از روی خط توپ را برگرداند اما بازیکنان و کادر فنی سپاهان اعتقاد داشتند توپ از روی خط عبور کرده و به همین خاطر درگیری هم با سرپرست صبا بوجود آمد.
دقیقه 83:محمدرضا خلعتبری ضربه کاشته زد که بعد از دفع توسط مدافعان صبا توپ به خودش رسید و او را باخطا متوقف کردند که خودش اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

شرح بازی:
این بازی برای سپاهان پرماجرا بود چرا که در اوایل بازی هادی عقیلی مصدوم شدو به بیرون رفت و اخراج رحمان احمدی هم کار را سخت کرد. سپاهانی ها حملات زیادی توسط خلعتبری داشتند اما به خاطر بی دقتی نتوانستند گل بزنند. سپاهان بعد از اخراج احمدی متزلزل کار کرد و در ادامه صبا توانست گل دوم را بزند. در نهایت صبا برای اولین بار در قم موفق شد سپاهان را شکست دهد.

حواشی:
*بازیکن برزیلی صبا در این بازی غایب است اما فوزیل موسی برای سپاهان به میدان می رود.
*احسان حاج صفی به خاطر مصدومیت در این بازی حضور ندارد و باید مداوا را انجام دهد.
*شهاب گردان که در بازی قبلی برابر پدیده دچار مشکلاتی با کادر فنی شده بود و روی نیمکت حضور نداشت امروز روی نیمکت نشسته است.
*محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان بعد از مدت ها دوری از میادین به خاطر مصدومیت امروز در لیست 18 نفره قرار گرفته و روی نیمکت سپاهان نشسته است.
*پیروز قربانی همچنان به دستور باشگاه نمی تواند در تمرینات حضور پیدا کند و امروز هم در ترکیب حضور ندارد.
*در غیاب ابراهیمی ، مهرداد طهماسبی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.
*پیش از شروع بازی شکوری، بادامکی،کاظمیان و .. به سمت نیمکت سپاهان رفتند و مهدی تارتار با دسته گل از فرکی استقبال کرد.
*قبل از آغاز بازی در رختکن صبا از روزبه چشمی به خاطر حضور در تیم المپیک تقدیر شد.
*به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره دو خبرنگار فقید ورزشی نویس کشورمان بازیکنان در ابتدای مسابقه یک دقیقه سکوت کردند.
*رسول نویدکیا به دلیل بازگشت به ترکیب اصلی تیم از جمله نفراتی بود که بیش از دیگر بازیکنان مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت.
*با حضور ابراهیمی در زمین او بازوبند را از طهماسبی گرفت و بست.
*سپاهان در این بازی 4 کاپیتان داشت. بعد از تعویض عقیلی بازوبند به رحمان احمدی رسید که او هم بعد از اخراج بازوبند را به علی احمدی داد. بع از اینکه او هم تعویض شد شهاب گردان کاپیتان سپاهان شد.

دیدگاه‌ها