کد خبر : 1233517 | 22 فروردين 1394 ساعت 13:01 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از لیگ به کرواسی می روم و استراحت می کنم

بگوویچ: عملکرد برانکو را باید فصل آینده ببینیم

وینگو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان که تیمش در گروه ب رقابتهای لیگ یک صدر نشین است امیدوار است که تیمش بتواند در دو بازی آینده خودش نتایج لازم را بگیرد.

بگوویچ: عملکرد برانکو را باید فصل آینده ببینیم
بگووویچ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: رفسنجان شهر کو چکی است و باشگاه کوچکی هم دارد. این اولین تجربه ای تیم برای رقابت و حضور در لیگ برتر است.

او ادامه داد: سه دیدار آینده ما در لیگ نقش تایین کننده دارد. برای همین الان تمام تمرکزم را روی برد در این دو بازی می گذارم. خیلی ها از من می پرسند که اگر مس به لیگ برتر صعود کند با این تیم می مانم یا به جای دیگری می روم، باید بگویم که بعد از رقابتهای لیگ یک قصد دارم که به کشورم برگردم و مدتی استراحت کنم. بعدا در مورد فصل آینده تصمیم گیری می کنم.

بگوویچ که خودش تجربه مربیگری پرسپولیس را دارد در مورد حضور برانکو در این تیم، گفت: برانکو مربی خوبی است. اما باید به او اجازه دهیم تا در اتمام لیگ بازیکنان مورد علاقه اش را انتخاب کند. در فصل آینده همه چیز مشخص می شود.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و نشان داده که تجربه خوبی برای حضور در آسیا دارد و نتایج خوبی به دست آورده، امیدوارم که برانکو هم بتواند در ادامه با این تیم در لیگ و آسیا نتیجه بگیرد. البته نمی توانم از الان پیش بینی برای کار او داشته باشم. به عقیده من همه چیز در فصل آینده مشخص می شود.

دیدگاه‌ها