کد خبر : 1234477 | 26 فروردين 1394 ساعت 19:06 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقت انتقام فولاد از ام آی اس

پیش بازی فولاد ـ نفت‌ مسجد سلیمان

فولادخوزستان، هفته گذشته با کسب پیروزی برابر نفت صدرنشین، حادثه ساز و افتخارآفرین شد.

پیش بازی فولاد ـ نفت‌ مسجد سلیمان
به گزارش "ورزش سه"، نفت‌ مسجد سلیمان که 6 هفته نبرده است چشم به تکرار برد دور رفت دارد اما فولاد که به جمع مدعیان لیگ بازگشته، حریف خطرناک و سرسختی است. اگرچه قرمزها همواره در مقابل تیم های ضعیف تر نتایج خوبی نگرفته اند.

* فولاد با 44 امتیاز چهارم است. اگر فولاد ببرد، سپاهان نبرد و تراکتور بازنده باشد، فولاد موقعیت صعود به رتبه دوم را هم دارد.

* نفت‌مسجدسلیمان با 21 امتیاز صاحب رتبه پانزدهم است، آنها کار سختی برای صعود به رتبه چهاردهم دارند. اتفاقی که می‌ تواند یک مرهم عالی برای روزهای بی پولی نفت ام آی اس باشد.

* بازی رفت 2 تیم در روز 10 مهرماه در مسجدسلیمان برگزار شد و میزبان با پیروزی 2ـ1 حریف را بدرقه کرد. این بردی ناباورانه برای شاگردان مکوندی بود که هنوز با امید لیگ را پی می‌ گرفتند. آنها شاید فردا هم شگفتی ساز بشوند.

* هفته گذشته فولاد یک ـ صفر نفت‌تهران برد و یک تنه لیگ را در صدرجدول جذاب کرد. آنها در این مسابقه با کمبود بازیکن شدیدی روبه‌رو بودند و با درخشش دو کامرونی به پیروزی رسیدند. برای فولاد که هفته آینده باید خود را آماده نبرد سرنوشت ساز با السد کند، کسب پیروزی با حداقل انرژی در اولویت قرار دارد.

* نفت‌مسجدسلیمان هفته گذشته در شهرش با راه‌آهن یک ـ یک کرد و امید به بقایش را در حد یک کورسوی محو در 5 بازی سخت آینده تنزل داد.

* سعید سالارزاده بازیکن تیم فوتبال «نفت‌مسجدسلیمان» تنها بازیکن محروم میدان 2 تیم فولاد و نفت‌مسجدسلیمان است.

* فولاد بعد از 4 هفته ناکامی، تنها تیم برنده 2 هفته قبل مسابقات فوتبال لیگ‌برتر بوده است. این چیزی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی جذاب فولادی ها استحقاقش را داشته است.

* نفت‌مسجدسلیمان با 3 مساوی و 3 باخت، به ناگاه تبدیل به ضعیف ترین تیم لیگ در 6 هفته گذشته شده است. نفت‌مسجدسلیمان رکورددار کسب کمترین برد در لیگ‌برتر هم هست ، آنها تنها 3 بار برنده شده اند.

* 2 تیم در طول تاریخ تنها یک بازی برابر هر انجام داده اند که با برد نفت توام شد.

* موفقیت فولاد، شانس قهرمانی و موفقیت حریف شانس بقای نماینده خوزستان را بالا می‌ برد. بازی 2 تیم چوب همزمان برد و همزمان باخت برای خوزستان است.

دیدگاه‌ها