کد خبر : 1236952 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:40 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کس دوست ندارد در این شرایط به عربستان برود

طارمی: با برد پیکان انگیزه می‌‌گیریم

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با وجود پیشنهادهای داخلی و خارجی ای که دارد، عنوان کرد در حال حاضر فقط می‌ خواهم تمرکزم را روی بازی های پرسپولیس بگذارم.

طارمی: با برد پیکان انگیزه می‌‌گیریم
طارمی به "ورزش سه" گفت: امیدوارم بتوانیم تیم بنیادکار را شکست دهیم تا به عنوان تیم اول از تیم گروه خودمان صعود کنیم چون دوست ندارم با الهلال بازی کنیم در این شرایط هیچ کس دوست ندارد به عربستان برود. برای ما هم راحت تر است که بخواهیم با تیم قطری بازی کنیم.

بدشانسی گریبان پرسپولیس را گرفته رها هم نمی‌کند

در بازی مقابل سایپا پرسپولیس می‌ توانست برنده باشد، متاسفانه ما خیلی از بازی ها برده را با باخت یا مساوی عوض کردیم. هیچ کس هم علت را نمی‌ داند، فکر می‌ کنم بدشانسی گریبان ما را گرفته و شرایط عوض هم نمی‌ شود. خدا را شکر که لیگ قهرمان آسیا را پیش رو داریم و در آنجا می‌ توانیم نتایجی بگیریم که هواداران را خوشحال کند.

کاش زودتر با استقلال بازی می‌ کردیم

طارمی در پاسخ به این سوال که شاید اگر بازی دربی در هفته پایین تری برگزار می‌ شد تا او می‌درخشید و پس از آن پایش به گلزنی در 4 گل در لیگ، دو پاس گل، دو پنالتی و یک گل در آسیا به ثمر رسانده بود با خنده پاسخ داد که؛ من از زمانی که به پرسپولیس آمدم بازی کردم اما خب جا افتادن در تیم های بزرگ کمی زمان می‌ برد، به قول شما شاید اگر این گل را زودتر زده بودم شرایطم بهتر می‌ شد و می‌ توانستم بهتر به پرسپولیس کمک کنم.

بازی با سپاهان راحت تر از سایپا بود

همه تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و همین مساله کار ما را سخت می‌ کند. بازی با سپاهان با اینکه تیم بزرگتری است و در جدول جایگاه بهتری نسبت به سایپا دارد به مراتب برای ما ساده تر از دیدار با سایپا بود چون معمولا این تیم ها جلوی ما بسته بازی می‌ کنند و به گرفتن یک امتیاز هم راضی هستند. در مورد هواداران هم واقعا نمی‌ توانیم این نتایج آنها را راضی کنیم. باید قبول کنیم که امسال خوب نبودیم. امیدوارم در بازی های آسیایی بتوانیم آنها را راضی کنیم.

با برد پیکان مقابل بنیادکار انگیزه می‌ گیریم

در بازی آینده ما باید به مصاف پیکان برویم، اصلا اینطور نیست که بگوییم چون این تیم پایین جدولی است پس بازی ساده ای پیش رو داریم چون آنها برای نیفتادن می‌ جنگند و قطعا پیکان دوست ندارد شرایط به نحوی پیش برود که به پلی آف برسد چون آنها در حال حاضر 25 امتیاز دارند. ما هم دنبال برد هستیم تا جلوی بنیادکار در آسیا انگیزه خوبی داشته باشیم.

برانکو بعد از باخت یا برد حرفی نمی‌ زند

بعد از باخت مقابل لخویا آقای برانکو راجع نتیجه هیچ حرفی نزد. ایشان عقیده دارد، بعد از هر نتیجه برد و باختی نباید راجع به آن صحبت کرد فقط فردای روز بازی آنالیز کوتاهی از تیم حریف و بازیکنان می‌ دهد تا همه ضعف ها و توانایی هایشان را متوجه شوند.

امیدوارم مشکل خانزاده حل شود

بعد از دیدار مقابل لخویا متاسفانه اتفاقات بدی افتاد و عده ای با توهین به بازیکنان ما شرایط بدی را به وجود آوردند، خانزاده هم تحت فشار بود، تیم هم باخته بود. این روزها همه این مساله را بزرگ کرده اند او هم از مردم و پیشکسوتان عذرخواهی کرد، امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود.

سال بعد پرسپولیس برانکو را ببینید

صددرصد حضور برانکو در پرسپولیس تاثیرگذار است. او مربی بزرگی است که با کارنامه قابل قبولی که مخصوصا در ایران دارد، مشخص کرده می‌ تواند نتیجه بگیرد. قهرمانی در جام‌ملت‌ها‌ و صعود تیم‌ملی در جام‌جهانی پس او به درد پرسپولیس می‌ خورد. اما نباید از آقای برانکو توقع داشته باشیم که امسال نتیجه بگیرد چون او تیم را نبسته و تازه با بازیکنان آشنا می‌ شود، قطعا در فصل آینده که می‌ تواند تفکراتش را به تیم القا کند و نفرات مورد نظرش را جذب کند، یک پرسپولیس خوب را به همه نشان می‌ دهد.

طارمی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی های خوبی که در پرسپولیس در لیگ و آسیا ارائه داد قصد دارد فصل آینده هم در میان قرمزها باشد یا نه جواب داد که؛ قرارداد من با پرسپولیس برای فصل آینده توافقی است من پیشنهادهای خارجی و داخلی هم دارم اما به دلیل شرایط حساسی که پرسپولیس دارد و دلم نمی‌ خواهد مشکلی برای این تیم به وجود بیاید، تا آخر فصل دوست ندارم به این قضیه فکر کنم و می‌ خواهم تمام تمرکزم را روی بازی های باقیمانده بگذارم.

دیدگاه‌ها