کد خبر : 1236959 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 14:07 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلویزیون فقط صحنه درگیری را پخش کرد

کوروشی: بهتر است محجوب قوانین را مطالعه کند

نفت‌تهران توانست ملوان را در خانه شکست دهد و اکنون با 2 اختلاف امتیاز نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار بگیرد.

کوروشی: بهتر است محجوب قوانین را مطالعه کند
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی مدافع نفت‌تهران که خودش سابقه حضور در ملوان را دارد، توانست بازی قابل قبولی را در برابر تیم قبلی اش انجام دهد.

ملوان خوب بود اما نفت‌تهران بهتر

بازی با ملوان علاوه بر اینکه بازی خوب و قشنگی بود، بازی سختی نیز بود. ملوان تیم خوبی است آنها با حداکثر توانشان پا به میدان گذاشته بودند اما توانستیم از موقعیت هایمان نهایت استفاده را کنیم. ما به دنبال هدفمان که همان قهرمانی است، هستیم و نهایت سعی مان این است که با جدیت هر چه تمام تر از بازی های پیش رو امتیازات لازم را کسب کنیم و انشاالله بتوانیم صدرجدول را پس بگیریم. در مورد اینکه می‌ گویند حق ملوان باخت نبوده باید بگویم این تیم در حفظ توپ خوب عمل کرد اما به جز یکی از یکی، دو تا ضربه به توپ موقعیت خاصی نداشت. بنا به شرایطی که وجود داشت تیم ما توانست از موقعیتش استفاده کند حالا می‌شود گفت ملوا خوب بوده اما این را بدانید که نفت‌تهران بهتر بود.

انگیزه زیادی برابر تیم سابقم داشتم

در این بازی که مقابل تیم سابقم بود، خیلی انگیزه داشتم و قبل از بازی هم گفته بودم با تمام احترامی که برای ملوان و هم تیمی های سابقم قائل هستم ولی ما باید در این دیدار حداکثر امتیاز را می‌ گرفتیم زیرا سه امتیاز این دیدار ما را به قهرمانی نزدیک تر می‌ کند و ما خیلی به پیروزی مقابل ملوان احتیاج داشتیم و خدا را شکر که آن را کسب کردیم.

تلویزیون فقط صحنه درگیری را پخش کرد

درباره درگیری لفظی ام با پادووانی باید بگویم یکسری اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه بین بازیکنان همه تیم ها وجود دارد، در آن صحنه که با همدیگر بحث کردیم، هر جفت مان زیرفشار بودیم از آن طرف هم توپ دست ملوانی ها بود و داشتند توپ را می‌ چرخاندند و قطعا در چنین مواردی نسبت به سایر بازیکنان بیشترین فشار روی مدافعان است. در آن صحنه با تن صدای بالا با هم صحبت کردیم ای کاش همانطور که صحنه درگیری را نشان دادند، 5 دقیقه بعدش که ما خیلی راحت صحبت کردیم و دست دادیم نیز آن صحنه پخش می‌ شد. من احساس می‌ کنم روی آن صحنه کمی بزرگنمایی کردم چون چیز خاصی نبود، شاید حرکتمان زیاد قشنگ نبود اما با همدیگر خیلی دوست هستیم. پادووانی یکی از دوستان خیلی خوب من است و اینجا میهمان ماست. لئونادرو یکی از بچه های خوش قلب و خوش اخلاق برزیلی است، در کل نباید به این مسائل زیاد توجه کرد.

باید حواسمان به پدیده باشد

در بازی بعدی باید با پدیده که یکی از تیم های خوب و جوان تیم ماست، بازی کنیم. این بازی یکی از دیدارهای سخت ماست باید حواسمان به پدیده باشد، با وجود اینکه این تیم شانسی برای گرفتن سهمیه ندارد و جزو تیم هایی نیست که خطر سقوط را احساس کند اما باز هم با انگیزه بازی می‌ کند. با توجه به اتفاقاتی که در جام‌حذفی بین تیم ما و پدیده رخ داد، قطعا آنها با انگیزه زیادی جلوی نفت قرار خواهند گرفت و ما هم به جز برد چاره دیگری نداریم.

بهتر است محجوب قوانین را مطالعه کند

در مورد محجوب بد نیست که بگویم بهتر است ایشان یک ذره قوانین را مطالعه کند. وقتی که من مصاحبه کردم و گفتم که طلبم را از او و باشگاه ملوان می‌ خواهم در جوابم گفت که کوروشی یادش رفته سرباز بوده اما این قضیه شامل حال من نمی‌ شود و هیچگاه قانون عطف ماسبق نمی‌ شود. من سال پیش با ملوان قرارداد بستم و قراردادم هم در فدراسیون و هم در هیات فوتبال استان ثبت شد الان هم 60درصد بدهکار هستم و حقم را می‌ خواهم نه بیشتر. محجوب قول داد که پول می‌ دهیم و این قانون که سربازان نباید پول بگیرند، امسال اضافه شده و ربطی به پارسال ندارد، به هر حال من قراردادم را می‌ خواهم و بهتر است آقای محجوب قوانین را مطالعه کند و اگر نمی‌ داند حداقل از 4 نفر مشاوره بگیرد. برای تیم ملوان زحمت کشیده ام و هیچ منتی هم نمی‌ گذارم چون قرارداد بود بعدا سودش در جیب خودم بروم اما درست نیست آقای محجوب به دلیل اینکه خودش را تبرئه کند چنین سخنانی را مطرح کند.

دیدگاه‌ها