کد خبر : 1236992 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 16:33 | 65.2K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر آتش زیر خاکستر

کریمی منتظر اظهار نظر مستقیم کی‌روش

کارلوس کی روش در صحبت با عضو هیات رییسه فدراسیون از دلایل جدایی علی کریمی گفته. دلایلی چون پاداش و پرواز بیزنس کلاس که البته نمی توانند دلایل موجهی برای جدایی جادوگر از تیم ملی باشند.

کریمی منتظر اظهار نظر مستقیم کی‌روش
به گزارش "ورزش سه" روزه سکوت علی کریمی همچنان ادامه دارد. او از روزی که همراه تیم ملی به جام ملتهای آسیا نرفت، تا همین امروز، حتی یک کلمه در مورد تیم ملی و دلایل جدایی اش صحبت نکرده است. کریمی که زبان سرخش، شهره خاص و عام است، علیه کارلوس کی روش هرگز لب به انتقاد نگشود و راز جدایی اش را برای هیچ کسی نگفت. کی روش اما یکی دو باری درباره کریمی صحبت کرده. نمونه اش همین امروز که سرمربی تیم ملی در صحبت با شهرام دبیری، عضو هیات رییسه فدراسیون از دلایل جدایی کریمی گفته. دلایلی مثل پرداخت نشدن پاداش و در نظر نگرفتن پرواز بیزنس کلاس برای جادوگر!

این دلایل اما نمی تواند چندان منطقی باشد. کریمی که هیچ نقشی در صعود تیم ملی به جام جهانی نداشت و حتی در برزیل هم همراه کی روش و شاگردانش نبود چطور می تواند انتظار دریافت پاداش را بکشد. پاداش برای آنهایی بود که به جام جهانی صعود کردند، نه علی کریمی که همراه تیم ملی نبود.

دلیل دیگر کی روش اما پرواز بیزنس کلاس بود. اگر مشکل کریمی بیزنس کلاس بود، او هرگز روی صندلی معمولی نمی نشست و مسیر پرتغال به افریقای جنوبی را طی نمی کرد. کریمی مشکلی حتی با پرواز هم نداشت و مشخص نیست کی روش چرا از این دلایل به عنوان دلایل جدایی کریمی یاد می کند.

دو نکته دیگر. علی کریمی 4،3 ماه بدون قرارداد در تیم ملی کار کرد. درست بر خلاف دستیاران دیگر کی روش که بدون قرارداد، حتی یک روز هم برای تیم ملی کار نکردند. اگر مشکل کریمی پاداش و پول بود، او مشکل مالیاتی اش را به جای پاداش بازیکنان تیم ملی با حسین هدایتی در میان می گذاشت و از اردوی آفریقای جنوبی از او درخواست کمک می کرد.

به نظر می رسد علی کریمی آتش زیر خاکستر است. بخصوص پس از صحبتهای امروز کی روش که از قول دبیری منتشر شده است. شاید کریمی منتظر اظهار نظر مستقیم کارلوس کی روش است تا روزه سکوت خود را بشکند و به ابهام ها در مورد جدایی اش پاسخ بدهد.

دیدگاه‌ها