کد خبر : 1237067 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 20:50 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

اراده جدی کریم برای رسیدن به یوونتوس

سرنوشت بنزما در دست متخصص فرانسوی

کریم بنزما به منظور پیگیری معالجه مصدومیت زانویش، به لیون، شهر زادگاهش سفر کرده تا زیر نظر ارتوپد مورد اعتمادش قرار بگیرد.

سرنوشت بنزما در دست متخصص فرانسوی
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه آینده دیدار رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در شهر تورین مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد. دیدار بسیار حساسی که کریم بنزما دوست ندارد آن را از دست بدهد. ستاره فرانسوی رئال، در دقیقه 75 بازی رفت مرحله یک چهارم مقابل اتلتیکو، به دلیل مصدومیت جای خود را به ایسکو داد و از آن پس دیگر نتوانسته در میادین حاضر شود.

مصدومیت او پیچ خوردگی از ناحیه زانو است. بنزما چند روزی است که به فرانسه و شهر لیون سفر کرده تا ضمن دیدار با خانواده، در مرکز ارتوپدی "پل سانتی"، زیر نظر پزشک مورد اعتمادش سانری کوته، به درمان مصدومیتش بپردازد. همان پزشکی که مصدومیت او در سال 2013 را زودتر از زمان پیش بینی شده معالجه کرده بود.

رئیس تیم پزشکی رئال مادرید نیز برای نظارت بر روند معالجات کریم، به فرانسه سفر کرده است.بنزما طبق گفته آنچلوتی، از یکشنبه آینده در تمرینات گروهی رئال حاضر خواهد بود و حتی به تورین سفر خواهد کرد اما مشخص نیست که بتواند در مقابل یوونتوس به میدان برود. باید دید که نتیجه اقدامات پزشک فرانسوی چه خواهد بود و او می تواند بنزما را به بازی حساس مقابل یوونتوس برساند یا خیر؟

دیدگاه‌ها