کد خبر : 1237075 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 22:37 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی میلان

اینزاگی: بازیکنان میلان با قلبشان بازی نمیکنند

پیپو اینزاگی در نشست خبری خود از بازیکنان میلان خواست که در مقابل جنووا با قلبشان بازی کنند تا امیدهای این تیم برای رسیدن به لیگ اروپا افزایش یابد.

اینزاگی: بازیکنان میلان با قلبشان بازی نمیکنند
به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جاری با هدایت اینزاگی، روزهای خوبی را سپری نمی کند و در رده دهم جای دارد. این تیم هنوز برای رسیدن به لیگ اروپا شانس دارد ولی شکست در مقابل اودینزه که سومین بازی بدون برد متوالی روسونری ها بود، بار دیگر انتقادات را روی این تیم افزایش داد.

اینزاگی در آستانه بازی فردای تیمش مقابل جنووا به تلویزیون میلان گفت:"پس از شکست بد مقابل اودینزه، باید خودمان را بازسازی کنیم و فردا برابر جنووا این فرصت را داریم تا جبران مافات کنیم. من عصبانی هستم چرا که بازیکنانم مقابل اودینزه از تمام توانشان استفاده نکردند. آنها با قلبشان بازی نمی کنند.
از بازیکنان تیمم می خواهم که در زمین، تلاش بیشتری به خرج دهند. تا زمانیکه امید هست باید تا لحظه آخر جنگید. باید به احترام هواداران، با تعصب و با قلبمان بازی کنیم. باید جواب حمایت های هوادارانمان را با پیروزی بدهیم.
جنووا فصل خوبی را سپری می کند و تیمی است که قدرت رقابت با هر حریفی را دارد. همه چیز به خودمان بستگی دارد. فردا باید به شکست مقابل اودینزه واکنش خوبی نشان دهیم. خوشحالم که به فاصله کمی، فرصت جبران شکست نصیبمان شده و باید همه با هم از این شانس استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها