کد خبر : 1237445 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 17:59 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی:

بازنده‌ای در مزایده پرسپولیس وجود نخواهد داشت

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مزایده برگزار شده برای این باشگاه و اعلام نتیجه این مزایده توضیحاتی را عنوان کرد.

بازنده‌ای در مزایده پرسپولیس وجود نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین قدوسی در مزایده انجام شده برای فروش تیم پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس و هوادارانش به دو شرکت‌کننده محترم در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گوید و افتخار می‌کند که پرسپولیس در این مزایده که خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر قیمت در نظر گرفته شده کسی حاضر به شرکت در مزایده نمی‌شود دو متقاضی داشته است.

وی افزود: زمانی که قیمت و شرایط مزایده پرسپولیس اعلام شد شاهد اظهارنظرهای متعدد کارشناسان بودیم مبنی بر اینکه این قیمت بسیار زیاد است و کسی حاضر به خرید پرسپولیس با این قیمت و این شرایط نمی‌شود اما در نقطه مقابل بودند اندک کارشناسان و پیشکسوتانی که معتقد بودند اگر بستر برای فعالیت بخش خصوصی به طور کامل و تمام و کمال فراهم شود حتی ارزش قیمت پرسپولیس بسیار بیشتر از قیمت اعلام شده بود و در مجموع دیدید که پرسپولیس در مزایده سوم متقاضی داشت و هر دوی آنها در این مزایده شرکت کرده و مدارک خود را ارائه کردند.

قدوسی گفت: این باعث افتخار پرسپولیس و هوادارانش است و به هر دو شرکت کننده یعنی شرکت استیل آذین ایرانیان و شرکت بهنام پیشروی کیش تبریک می‌گوییم، به طور حتم عشق و علاقه به پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور این دو شرکت در مزایده اخیر بوده است.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که بستر فعالیت برای بخش خصوصی در فوتبال ایران فراهم نیست. چرا که حق پخش تلویزیونی یا داده نمی‌شود و یا اگر پرداخت می‌شود بسیار اندک است. درباره سایر درآمدزایی‌ها در فوتبال ایران نیز معضلات و مشکلات زیادی وجود دارد و همین موضوع موجب شده بخش خصوصی در این سال‌ها رغبتی برای فعالیت در لیگ برتر نداشته باشد و یا اینکه متضرر شود. به همین دلیل به این دو متقاضی که شناخته شده هستند و سابقه همکاری با پرسپولیس را در فصل جاری و سال‌های گذشته داشتند تبریک می‌گوییم و معتقدیم هرکدام از آنها برنده باشند بازنده‌ای در کار نخواهد بود.

روابط عمومی پرسپولیس افزود: ما حتی به شرکتی که برنده نمی‌شود نیز تبریک می‌گوییم و هواداران نیز قطعاً‌ مقدم هر دوی آنها را گرامی داشته و با آغوش باز تا زمانی که پرسپولیس سربلند باشد از آنها استقبال کرده و تا زمانی که این اطمینان وجود داشته باشد که منافع پرسپولیس بر هر چیز دیگری برای آنها ارجح است از آنها حمایت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه مزایده مشخص شده است یا خیر،‌ گفت: متولی اعلام برنده مزایده پرسپولیس وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی و هیأت عالی واگذاری است. بنابراین باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان به این مقوله ورود نخواهد کرد و بهتر است همه ما رسانه‌ها، هواداران، پیشکسوتان و همه دوستان تا روز یکشنبه که قرار است برنده مزایده پس از بررسی همه جانبه مدارک و تأئید صلاحیت‌ها و اهلیت‌ها اعلام شود صبوری کنیم و طوری عمل نماییم که سازمان خصوصی‌سازی در فضایی کاملاً آرام و بدون هیچ هیاهویی تصمیم‌گیری خود را اتخاذ کرده و برنده مزایده را اعلام نماید و تأکید می‌کنیم هر فردی برنده شود، بازنده‌ای در این مزایده وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها