کد خبر : 1237745 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 16:41 | 133.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته 28 لیگ برتر

بیست و هشتمین هفته لیگ برتر با درخشش ستارگان تیم های مهم لیگ ادامه یافت.

تیم منتخب هفته 28 لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، هفته 28 لیگ برتر شاهد برگزاری دیدارهای مهم و حساسی بود، در این هفته شاهد تولد یک پدیده در تیم استقلال بودیم و یک بازیکن ذوب آهن هم برای سومین بار در 4 هفته اخیر در این فهرست قرار گرفت، بازیکنی که تا نیم فصل کسی او را در فوتبال ایران نمی‌شناخت.

دروازه‌بان:
ایگور ننزیچ(راه آهن):4 گلر در این هفته گل نخوردند. اما تیم راه آهن با درخشش و مهار ضربه پنالتی حریف توسط ننزیچ توانست بازی را ببرد و موقتا به بقا در لیگ امیدوار شود.

1028187

مدافعان:
دانیال اسماعیلی فر(ذوب آهن):بازیکن دفاع راست میدان اصفهانی ها گل دوم تیمش را به زیبایی زد و آمار فوق العاده ای را با 3 گل و3 پاس گل خلق کرد.

سید محسن حسینی(گسترش):یکی از 6 مرد تراکتوری تیم گسترش در متوقف کردن تیم سال گذشته نقشی مهم داشت، حسینی کاری سخت برای متوقف کردن بهترین خط حمله لیگ داشت.

1027028

کارلوس سانتوس(ذوب آهن):یک برزیلی بزرگ در دفاع تیم ذوب اهن که با ضربه سر زیبایش قفل دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را شکست و در دفاع هم هوشیارانه عمل کرد.

وحید حمدی نژاد(نفت تهران):با هوشیاری گل اول نفت را زد و با انجام یک بازی پر جنب و جوش، پایه حملات متعددی از چپ را برای تیمش بنا نهاد.

هافبک‌ها:
محسن کریمی(استقلال): از مردان سهمیه زیر 21 سال استقلال که دیروز در کنار ستارگانی بازی می‌کرد که آرزویش حضور در کنار آنها بود. کریمی دیروز گل دوم را هم پایه گذاشت و بهترین پدیده هفته هم انتخاب شد.

ایمان مبعلی(نفت تهران):پاس او منجر به گل برتری نفت تهران شد. بهترین پاسور گل لیگ برتر، در لیگ امسال فروغی دوباره داشت و بدون او موفقیت های متوالی تیم نفت امکان پذیر نبود.

محمدرضا خلعتبری(سپاهان):2 پاس گل داد و کاملا در خدمت تیم فوتبال سپاهان بود و یک بار دیگر برای تیم ملی که مدتهاست به او اعتماد ندارد پیغام فرستاد.

990700

مهاجمان:
لوسیانو پریرا(سپاهان):با زدن 2 گل ،11 گله شد و از عوامل تقلیل فاصله اش تا صدر جدول به یک امتیاز بود. پریرا سال گذشته هم شاگرد فرکی در فولاد بود.

مهدی طارمی(پرسپولیس):بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ چهاردهم، گل برد تیمش به پیکان را زد و7 گله شد تا پرسپولیس بین 17 گلزن برتر لیگ نماینده داشته باشد.

1028148

مجتبی شیری(راه آهن):2 گلی که به سایپا زد باعث شد تا این تیم برای بقا امیدوار شود. شیری در بازیهای امسال لیگ کمتر به بازی گرفته شده بود.

مردانی چون: امین منوچهری(راه آهن)، مایکل اومانیا(پرسپولیس)، امیدعالیشاه(پرسپولیس)، احسان حاج صفی(سپاهان)، لئوناردومساریچ(فولاد)، محرم نویدکیا(سپاهان) و ابوالقاسم دهنوی(ذوب آهن) بعد از مردان نامبرده فوق لایق حضور در این عرصه بودند.

دیدگاه‌ها