کد خبر : 1237758 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر جالب سرمربی سامپدوریا

نمی گذارم یوونتوس در جنووا قهرمان شود

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی سامپدوریا، در نشست خبری خود ادعا کرد که با شکست یوونتوس، قهرمانی این تیم را یک هفته به تاخیر خواهد انداخت.

نمی گذارم یوونتوس در جنووا قهرمان شود
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز از ساعت 20.30 در ورزشگاه اختصاصی سامپدوریا، تیم پنجم جدول، جدال حساسی را پیش رو دارد و با کسب تنها یک امتیاز، قهرمانی خود را سه هفته مانده به پایان لیگ در شهر جنووا حتمی خواهد کرد.

با این حال، سرمربی نام آشنای سامپدوریا عقیده دیگری دارد. او به خبرنگاران گفت:" یوونتوس شایسته قهرمانی است اما این تیم می تواند قهرمانیش را یک هفته دیرتر و در تورین جشن بگیرد نه در زمین ما. یووه یک امتیاز می خواهد ولی ما قصد نداریم حتی همان یک امتیاز را به این تیم بدهیم.
اطمینان دارم که با شخصیت بالای بازیکنانم و با کمی شانس که در این هفته ها از ما گریزان بوده، قادریم تا یوونتوس را امشب شکست دهیم. ما برای کسب مقام چهارم می جنگیم و یووه برای قهرمانی ولی به کمک بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه که هوادارانمان هستند، برای پیروزی بر یوونتوس وارد زمین خواهیم شد. از هواداران می خواهم که همچون همیشه، یار دوازدهم سامپدوریا باشند و ما را به سمت پیروزی بر یووه هدایت کنند."

دیدگاه‌ها