کد خبر : 1237919 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:35 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

امتیاز ما مقابل استقلال حضور هوادارانمان است

ایران‌پوریان: از پس ماموریت قهرمانی برمی آییم

مدافع باتجربه تراکتورسازی می‌ گوید برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار دشواری در دو بازی آینده دارند اما از پس این امر برمی آیند.

ایران‌پوریان: از پس ماموریت قهرمانی برمی آییم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد کسب تساوی مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول خوب بازی کردیم و هر کاری که خواستیم در زمین انجام دادیم اما نیمه دوم گسترش تیم برتر میدان بود و شایستگی به گل رسیدن را نیز داشت. البته باز هم روی جریان بازی تاثیر گذاشت و توان جسمانی ما در اواخر بازی پایین آمده بود و متاسفانه سه امتیاز را نگرفتیم. ما خیلی امیدوار بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و فاصله مان را در صدرجدول با تیم های دیگری بیشتر کنیم اما از امتیاز میزبانی مان به درستی استفاده نکردیم.

او در مورد شعار هواداران مبنی بر اینکه دو تیم تبانی کرده بودند، ادامه داد: ما همیشه گفته ایم که تمام تلاشمان را در هر بازی انجام می‌ دهیم تا سه امتیاز را بگیریم و به نظر من این حرف هایی که زده می‌ شود، درست نیست. البته این حرف همه هواداران نیست. ما دست تک تک کسانی که به استادیوم آمدند را می‌ بوسیم. واقعا شرمنده آنها شدیم نمی‌ خواهیم نتیجه ای را که گرفته ایم توجیه کنیم.

مدافع تراکتورسازی درباره صحبتی که مبنی بر وقت تلف کردن گسترشی ها شنیده می‌ شد گفت: در چند صحنه خودشان را زمین انداختند و آن هم بعد از گل مساوی بود ولی ما کاملا خودمان را مقصر این مساوی می‌ دانیم و باز هم می‌ گویم شرمنده هواداران عزیزمان شدیم. انشاالله در بازی های آینده با حمایت های همیشگی شان جبران می‌ کنیم.

بازیکن سرخپوشان تبریز در مورد تعداد کم هواداران در استادیوم برای دربی تبریز نظرش را اینگونه بیان کرد: دلیلش را نمی‌ دانم ولی همان هایی که آمده بودند، خیلی خوب تیم را تشویق کردند. انشاالله در بازی های بعدی تعداد بیشتری در این مقطع حساس از تیمشان حمایت کنند چون بیش از هر وقت دیگری به آنها احتیاج داریم.

ایران‌پوریان در مورد مشکلات مالی تراکتورسازی تصریح کرد: حقیقتا ما در این مقطع حساس فصل اصلا به مشکلات مالی توجهی نمی‌کنیم و تمرکزمان را روی دو بازی مهم آینده گذاشته ایم.

بازیکن این تیم تبریزی در مورد شرایطشان در جدول و دو بازی پیش رو گفت: حساسیت به اوج خود رسیده، در هفته های پایانی هر تیمی که کمتر اشتباه کند و هوشمندانه عمل کند، قهرمان لیگ می‌ شود. سعی و تلاشمان این است که به قهرمانی لیگ برسیم.

مدافع تراکتور در مورد دیدار پیش رو با استقلال ادامه داد: همیشه بازی با سرخابی ها حساسیت های خاص خودش را دارد اما پوئن مثبت ما در زمین استقلال هواداران ما هستند. توقع ما این است که هوادارانمان ناامید نباشند زیرا لیاقت قهرمانی را دارند، انشاالله که با حمایت هایشان راه قهرمانی را هموار کنند. ما به دنبال کار خودمان هستیم گرچه مجبوریم با توجه به اتفاقاتی که افتاده نیم نگاهی به جدول داشته باشیم.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار با الاهلی امارات گفت: این بازی حساسیت چندانی برای ما ندارد ولی تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا بتوانیم از حیثیت تراکتور و کشورمان دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها