کد خبر : 1238061 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 10:24 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید نفت را شکست می دادیم

مرزبان: می‌خواستم پدیده را قهرمان کنم

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده اعتقاد دارد با توجه به امکانات محدود نمی تواند بعد از پایان فصل به همکاری اش با باشگاه پدیده ادامه دهد.

مرزبان: می‌خواستم پدیده را قهرمان کنم
مرزبان در خصوص باخت به نفت تهران و شرایط حضورش به "ورزش سه" گفت: در بازی با نفت تهران خوب کار کردیم و حتی شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم اما در دقایق آخر روی اشتباه نفت توانست به گل برسد. در نیمه دوم بچه ها با غیرت بازی کردند و بازی خوبی انجام دادند تا از شرافت خودشان دفاع کنند. ما لیاقت برد داشتیم اما نشد که در این سه بازی امتیاز بگیریم.ما از دو بازی آینده 4 امتیاز دیگر می خواهیم تا به هدف مان که 35 امتیاز است برسیم. ما دراین فصل بازی های خوب و با کیفیتی انجام دادیم و تمام تیم ها از بازی کردن مقابل ما هراس دارند. ما برای هر تیمی خطرناک بودیم. به هر حال در فوتبال اتفاقاتی می افتد که غیر قابل پیش بینی نیست و این طبیعی است.جلوی فولاد که هنوز قهرمان ایران است و ذوب آهن نتایج هم فوق العاده ای گرفته، خوب بازی می کنیم.

او در مورد قطع همکاری اش با پدیده گفت: من و هسلر تصمیم گرفتیم پایان فصل همکاری مان پدیده را قطع کنیم. البته من برای پدیده برنامه سه ساله داشتم و می خواستم در فصل اول تیم را در لیگ با کیفیت بالا حفظ کنم که خداراشکر این اتفاق افتاد. اما در فصل دوم قصد داشتم با پدیده سهمیه آسیایی بگیرم و در سال سوم این تیم را قهرمان ایران کنم. مردم مشهد این لیاقت و پتانسیل را دارند و برنامه هدفمندی داشتم. اما به خاطر امکانات محدود و شرایط نامساعد پایان فصل از پدیده جدا می شوم.

مرزبان در مورد رقابت نزدیک در بالا و پائین جدول هم گفت: این رقابت نزدیک نشان از این ندارد که پیشرفت زیادی کردیم. در آلمان یا ایتالیا قهرمان از همین حالا مشخص شده است. این مساله در لیگ برتر نشان می دهد نیروها بین تیم ها خوب تقسیم شده است.

دیدگاه‌ها