کد خبر : 1238123 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا هر یک ساعت یک گل

مهاجم برزیلی سپاهان در حالی این روزها تبدیل به امید اول خط حمله سپاهان شده که تا قبل از بازی هفته بیست و پنجم در مقابل تراکتورسازی آمار خوبی از خودش به جا نگذاشته بود.

شیمبا هر یک ساعت یک گل
به گزارش "ورزش سه" سپاهان در حالی تبدیل به یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ چهاردهم تبدیل شده که بعد از شکست در مقابل صبا در هفته بیست و چهارم شرایط برای حسین فرکی و تیمش به شدت بحرانی شده بود و حتی احتمال از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم وجود داشت. اما چهار برد متوالی در مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس، راه‌آهن و استقلال خوزستان امید را به اردوی سپاهان برگرداند تا در طی دو هفته باقیمانده برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کند.

البته در این بین نباید از خط حمله سپاهان هم گذشت که در طی این چند بازی گل‌های حساسی برای تیمشان به ثمر رسانده‌اند و در راس آنها لوسیانو پریرای برزیلی تبدیل به مرد اول گل‌های سپاهان در طی این چهار هفته شده است تا با ۱۱ گل زده صعودی قابل توجه را هم در جدول رده بندی تجربه کند.

شیمبا که تا قبل از بازی مقابل تراکتورسازی در طی ۲۴ هفته فقط ۵ گل به ثمر رسانده بود در این چهار بازی اخیر تیمش ۳۶۰ دقیقه به میدان رفته و ۶ گل هم به ثمر رسانده تا میانگین هر ۶۰ دقیقه یک گل را در کارنامه خودش ثبت کند. شیمبای برزیلی اگر بتواند این آمار جالب را در طی دو بازی آینده سپاهان در مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا هم حفظ کند کمک بسیار زیادی به قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها