کد خبر : 1238198 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:55 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با مارکا

ژاوی: متاسفم که هرگز برای بیلبائو بازی نکردم

ژاوی به احتمال فراوان، آخرین فصل حضورش در فوتبال اسپانیا و بارسلونا را سپری می کند و در انتهای فصل، راهی قطر یا لیگ حرفه ای آمریکا خواهد شد.

ژاوی: متاسفم که هرگز برای بیلبائو بازی نکردم
به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از خداحافظی پویول، کاپیتان اول بارسلوناست. او افتخارات متعددی با این تیم به دست آورده و بی شک نام او برای همیشه در تاریخ بارسا ماندگار خواهد بود.

ژاوی در مورد به یادماندنی ترین مسابقه ای که از دوران حضورش در بارسلونا به یاد دارد به مارکا گفت:" بازی های خوب و خاطره انگیز زیادی را همراه بارسا تجربه کرده ام ولی بدون شک، برتری 5-0 بر رئال در سال 2010، بهترین آنهاست. چه فوتبالی بازی کردیم. کاملا تیم برتر زمین بودیم و بلافاصله که توپ را از دست می دادیم بار دیگر آن را به دست می آوردیم.
بازیکنان رئال پس از دریافت دو گل زودهنگام، قافیه را باختند. بین دو نیمه برای بازگشت به زمین بی تاب بودیم و می دانستیم که گل های بیشتری خواهیم زد. البته پیروزی 6-2  در برنابئو هم فوق العاده بود."

ژاوی در مورد حسرت دوران فوتبالش گفت:" کریسمس به ایالت باسک و شهر بیلبائو رفته بودم. در خیابان همه جلوی مرا می گرفتند و بسیار به من ابراز لطف کردند. متاسفم که هرگز نتوانستم برای اتلتیک بازی کنم. من عاشق بیلبائو هستم."

دیدگاه‌ها