کد خبر : 1238322 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

فردا نبریم، بردهایمان بی‌ارزش می‌شود

ایوانکوویچ: عشق هواداران 50 ساله است

برانکو برانکوویچ سرمربی پرسپولیس اعتقاد حضور خبرنگاران پر تعداد در کنفرانس مطبوعاتی نشان از اهمیت بالای بازی با بنیادکار دارد.

ایوانکوویچ: عشق هواداران 50 ساله است
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویج سرمربی پرسپولیس در رابطه بازی حساس برابر بنیادکار در کنفرانس صحبت کرد:

فردا نبریم بردهایمان در آسیا بی ارزش می شود

ما خودمان آگاه هستیم فردا به هیچ عنوان مسابقه راحتی نداریم.حضور خبرنگارات زیاد در کنفرانس مطبوعاتی نشان می دهد چقدر مسابقه فردا اهمیت دارد و نتیجه آن برای ما مهم است. طبیعی است اگر ما در مسابقه فردا نتوانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم همه موفقیت هایی که تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردیم ارزش و اهمیت خود را از دست می دهد.

بنیادکار کیفیت بالایی دارد

من تمام مسابقات بنیادکار را دیده ام. آنچه که کاملا مشهود و مسلم است این است که امتیازات کمی که آنها کسب کرده اند به هیچ وجه با کیفیت بسیار بالای آنها تناسب ندارد. ما خودمان آگاه هستیم فردا به هیچ عنوان مسابقه راحتی نداریم و این مسابقه تمام توان و انرژی ما را خواهد گرفت و مسابقه دشواری خواهد بود.

با حضور هواداران بهتر بازی می کنیم

با آمدن هواداران مان به ورزشگاه بازی بهتری انجام می دهیم و از همه هواداران خواهش می کنم به ورزشگاه بیایند و تبدیل به یار دوازدهم ما شوند. با حمایت آنها امیدوارم این شادی را با هم تقسیم کنیم.

اشتباهاتمان را کمتر کنیم

برانکو در پاسخ به این سوال که دلیل ضریب بالای اشتباهات پرسپولیس در بازی‌های بزرگ، سطح پایین آنهاست یا عدم تمرکز، گفت: با استفاده از تمریناتی که هر روز انجام می‌دهیم تلاش می‌کنیم ضریب اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم. طبیعتا انجام چنین کاری نیاز به تمرکز و حواس زیاد و نظم درون زمین است. تلاش ما این است این صحنه‌ها را در بازی به کمترین میزان خود برسانیم.

نشان دادیم بهتر شدیم

در بازی با پیکان نشان دادیم که از نظر تمرکز و حواس بهتر شدیم و در دفاع تیمی کوچکترین اشتباه را هم نداشتیم. تنها مشکل بزرگ ما مقابل پیکان شانس‌های متعددی بود که از دست دادیم و توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

عشق هواداران پرسپولیس 50 ساله است

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر خودش هوادار پرسپولیس بود آیا برای تشویق تیمی که در لیگ دهم شده است به ورزشگاه می‌آمد یا خیر، گفت: برای من این مسئله روشن است که هواداران از نتایج کسب شده در لیگ بسیار ناراحت هستند هر هواداری انتظار دارد که تیم بزرگی مثل پرسپولیس هر فصل برای قهرمانی بجنگد و این انتظار زیادی نیست.عشق هواداران به پرسپولیس مربوط به دوران کوتاه‌مدت نمی‌شود بلکه یک سنت 50 ساله است. در این 50 سال روزهای خوب و بد زیادی پرسپولیس تجربه کرده است و در همه این مدت هواداران عشق خود را به تیم به هر نحوی نشان دادند. در حال حاضر پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و هواداران بر این مسئله واقف هستند و قطعا در این روزها برای کمک به حمایت از تیم به ورزشگاه خواهند آمد تا بار دیگر نشان دهند در سخت‌ترین روزها نیز کنار تیم محبوبشان هستند.

صادقیان در اردو نیست

او در واکنش به سوال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه امکان دارد صادقیان امشب در اردوی پرسپولیس حاضر شده و فردا بازی کند، گفت: نه چنین چیزی نیست.

امیدوارم باز هم شادی کنیم

از حمایت شما رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا شما و هواداران به عنوان یار دوازهم در کنار ما باشید و در کنفرانس بعد از بازی با هم شادی کنیم.

دیدگاه‌ها