کد خبر : 1238373 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 15:45 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم تبلیغاتی آدیداس

موراتا: بازی مقابل رئال خیلی مشکل است

آلوارو موراتا که تابستان گذشته رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد، امشب باید مقابل تیم سابقش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود.

موراتا: بازی مقابل رئال خیلی مشکل است
به گزارش "ورزش سه"، موراتا محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است و در دو فصل گذشته برای تیم اول باشگاه نیز به میدان رفت. او فصل پیش موفق شد همراه با رئال، قهرمان چمپیونزلیگ شود و حالا همراه با باشگاه جدیدش نیز در یک قدمی رسیدن به فینال چمپیونزلیگ قرار دارد.

موراتا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی، در مورد مصاف حساس در نیمه نهایی مقابل رئال گفت:" اینکه در اولین سال حضورم در یوونتوس بتوانم به فینال لیگ قهرمانان برسم، باورنکردنی و تحقق یک رویاست. چرا نباید خودمان را در فینال ببینیم؟ برای رسیدن به این مهم، همه تلاشمان را خواهیم کرد.
فصل گذشته با رئال قهرمان این جام شدم. واقعا رویایی بود. هر بازیکنی دوست دارد قهرمان چمپیونزلیگ شود. حس بی نظیری را تجربه کردم. دوستان و خانواده ام نیز چنین حسی داشتند."

موراتا در مورد بازگشت به برنابئو برای بازی برگشت مقابل رئال گفت:" بازی با رئال بخصوص در برنابئو خیلی مشکل است ولی فشاری روی خودم احساس نمی کنم. الان بازیکن یوونتوس هستم؛ بهترین تیم ایتالیا. هواداران زیادی از من انتظار یک بازی خوب مقابل رئال را دارند و من نسبت به آنها حس مسئولیت پذیری دارم.می دانم که هنگام بازی، آنها چه استرسی را تحمل می کنند و برای خوشحالیشان هر کاری خواهم کرد."

دیدگاه‌ها