کد خبر : 1238379 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:49 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

دین‌محمدی: خیرخواهی هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود

سیروس دین‌محمدی یکی از بازیکنان تیم منتخب ستارگان 98 بابت اخباری که از متوقف شدن فعالیت این تیم به گوش می‌رسد ناراحت است.

دین‌محمدی: خیرخواهی هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق استقلال و تیم ملی در رابطه با شایعه متوقف شدن فعالیت تیم منتخب 98 گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام و نظر شخصی‌ام این است که نباید چنین اتفاقی بیفتد.

وی ادامه داد: ماهیت تیم منتخب 98 بر پایه انجام دیدارهای خیرخواهانه شکل گرفت و تمام تلاش ما هم بر همین اساس بوده و خواهد بود. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که برخی دوستان چنین چیزی را اعلام کرده‌اند اما همه ما به دنبال انجام کارهای انسان‌دوستانه هستیم. در دیدار برابر منتخب مشهد که برای کودکان بی‌سرپرست انجام شد و بازدیدی که از شیرخوارگاه داشتیم احساس همه بازیکنان درگیر این مساله شد.

سیروس دین محمدی در ادامه افزود: همانطور که گفتم نیت تشکیل تیم منتخب 98 انجام کارهای خیرخواهانه بوده و کار خیر و خیرخواهی هیچ وقت متوقف و تعویق نمی‌شود. همه ما با تمام قدرت تلاش می‌کنیم با توجه به محبوبیت تیم 98 از فرصت برای کارهای خیرخواهانه استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید استقلال در ادامه درباره درخشش محسن کریمی در ترکیب تیم بزرگسالان استقلال گفت: واقعا از حضور موفقیت‌آمیز او در ترکیب استقلال خوشحالم. تمام تلاش ما در آکادمی این است که بازیکنانی تربیت کنیم که در ترکیب استقلال بدرخشند و باعث افتخار شوند. مطمئنا از این دست بازیکنان باز در آکادمی این تیم پرورش خواهند یافت و امیدوارم نگاه مسوولان تیم به رده پایه‌ها سبب پیشرفت بازیکنان در این تیم شود.

دیدگاه‌ها