کد خبر : 1238532 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 12:51 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ خانه اش در دورتموند را نمی فروشد

فرقی نمی‌کند که یورگن کلوپ به چه باشگاهی در چه کشوری خواهد رفت؛ او کماکان به دورتموند تعلق دارد و هر جا برود به این شهر بازخواهد گشت.

کلوپ خانه اش در دورتموند را نمی فروشد
به گزارش "ورزش سه"، بیلد نوشت کلوپ خانه‌اش را در شهر دورتموند نگه می‌دارد. سرمربی دورتموند اهل شهر "اونا" در جنوب وست‌فالن است و تا سال 2008 آنجا سکونت داشت، اما یک سال بعد از آنکه سکان هدایت زردپوشان دورتموند را در دست گرفت یعنی از سال 2009 از "اونا" به این شهر نقل مکان کرد و یک ویلای مجلل خرید.
اینک اعلام شده علی‌رغم اینکه این مربی بعد از هفت سال با پایان فصل جاری به کار خود در دورتموند پایان خواهد داد، وی قصد فروش خانه‌اش را ندارد، چرا که نه تنها برای علاقه‌مندان به این تیم، بلکه برای خود کلوپ هم جدایی از دورتموند دشوار است.
در این میان میشاییل زورک ،مدیر بروسیا دورتموند، در گفتگو با "برنامه نود شبکه اسکای" حتی بازگشت این مربی را محتمل دانست:" چرا که نه؟ حالا شاید نه در آینده نزدیک؛ اما یورگن مربی نسبتا جوانی است و فرصت دارد که بعدها باز هم به تیم ما برگردد. هیچ مانعی هم برای این امر وجود ندارد."
کلوپ هم گفت:" این فکر که چنین چیزی ممکن است، یکی از مثبت‌ترین فکرهاست. من اصلا خوشحال نیستم که به لحظه خداحافظی رسیده‌ام؛ دلم برای همه چیز تنگ می‌شود."

دیدگاه‌ها