کد خبر : 1238640 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:13 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

معمای بزرگ در وزارت ورزش

حسنی خو نماینده دولت یا وزارت ورزش؟

حرف های تند وزیر ورزش در جلسه امروز با پیشکسوتان فوتبال یک علامت سوال بزرگ در اذهان ایجاد کرد.

حسنی خو نماینده دولت یا وزارت ورزش؟
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که علی حسنی خو نماینده وزارت ورزش در جلسات تمدید قرارداد با سرمربی تیم‌ملی حضور فعالی داشت و خود او بود که اعلام کرد توافق با کی‌روش انجام شده و هر کس نمی‌ خواهد می‌ تواند از فدراسیون برود، وزیر ورزش در صحبت های بسیار تند علیه کی‌روش شورید و گفت کی‌روش که قرار است کارگر ایرانی ها باشد، رفتاری تحقیرآمیز و از موضع بالا و شبیه کارفرما با آنها دارد.

این صحبت وزیر ورزش البته چیز تازه ای نیست و او بارها و بارها علیه کی‌روش موضع گیری کرده است. اما سوال اینجاست که اگر وزارت ورزش علاقه ای به ادامه فعالیت وی در ایران نداشت، چرا در جلسه تمدید قرارداد با وی نماینده فرستاد؟ آیا حسنی خو نماینده وزارت ورزش بوده یا همانطورکه همان موقع می‌ گفتند او از طرف دولت برای عقد قرارداد در جلسات حضور دارد؟ حتی اگر چنین باشد، باز هم حرف های وزیر ورزش تعجب برانگیز است چراکه حتی اگر تمدید قرارداد کی‌روش برخلاف میل او بود او باید کمی خوددارتر صحبت می‌ کرد.

در شرایطی که کارلوس کی‌روش به دلیل مخالفت وزیر ورزش قصد جدایی از فدراسیون فوتبال ایران را داشت، حرف های امروز گودرزی به ما می‌ فهماند که این نگرانی ها بی دلیل هم نبوده است. سوال خیلی مهم به روزهای بعد از این برخواهد گشت؛ اینکه با توجه به اصرار وزارتخانه در تغییر اساسنامه فدراسیون و با در نظر داشتن این نکته که بخشی از بودجه فدراسیون از وزارتخانه تامین می‌ شود، آیا آنها در تدارک تیمی که کی‌روش سرمربی آن است با تمام وجود ظاهر خواهند شد یا ممکن است سنگ اندازی هایی هم در پیش باشد؟

دیدگاه‌ها