کد خبر : 1238996 | 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:21 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

ژنرال تمرین را بست؛ تراکتور تشریفاتی نیست

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال که امروز با حرارت خاصی تمرین تیم را زیرنظر داشت، بعد از مدتی هواداران استقلال و خبرنگاران را از کنار زمین بیرون فرستاد تا تمرینات تاکتیکی ویژه ای برای بازی مقابل تراکتور در دستور کار آبی ها قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در کمپ ناصر حجازی در شرایطی برگزار شد که به نظر آبی‌پوشان از نظر آمادگی روانی شرایطی به مراتب بهتر از هفته های گذشته دارند. آنها که دو بازی مهم تا پایان فصل پیش رو دارند به دنبال خوشحال کردن هواداران خود هستند.

گزارش خبرنگار ما از تمرین استقلال را بخوانید:

* با توجه به حساسیت و اهمیت دوبازی آینده تیم استقلال، امروز هوادارانی در حدود 100 نفر از تمرینات این تیم دیدن کردند.

* تماشاگران تمرین استقلال، به شدت به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند.

* امیر قلعه نویی که با چهره ای خندان در تمرینات امروز این تیم حاضر شد، با به تن کردن لباس ورزشی در وسط زمین به تمرین دادن شاگردانش پرداخت.

* اولین تمرین استقلالی ها بعد از گرم کردن بازیکنان، به این ترتیب بود که امیر قلعه نویی، رضا رجبی و ستار همدانی از کناره های دروازه پاس رو به بیرون می دادند و بازیکنان موظف بودند بعد از استپ کردن توپ، آن را به سمت دروازه شوت بزنند.

* در میانه های تمرین کرار جاسم، هافبک عراقی این تیم مصدوم شد و به رختکن رفت.

* سپس بازیکنان با به تن کردن کاورهای زرد و نارنجی، به دو تیم تقسیم شدند و به فوتبال با یک دروازه پرداختند، بدین ترتیب که یک تیم فقط دفاع می کرد و تیم دیگر، به حمله می پرداخت.

* محسن کریمی بازیکن جوان استقلالی ها در تمرین امروز، بسیار مورد توجه و تشویق تماشاگران تمرین بود.

* شوخی های امیرحسین صادقی با خبرنگاران حاضر در تمرین، از نکات جالب تمرین امروز بود.

دیدگاه‌ها