کد خبر : 1239678 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 15:32 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی نمی آوردیم، عالی می شد

نقی زاده: می دانستیم در لیگ می مانیم

هافبک گسترش فولاد معتقد است تیم گسترش فولاد زودتر از این ها می توانست خود را موقعیت خطر نجات دهد.

نقی زاده: می دانستیم در لیگ می مانیم
به گزارش "ورزش سه"، میثم نقی زاده درباره بازی اخیر تیمش در برابر پرسپولیس گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و باید با امتیاز از بازی خارج می شدیم، به همین دلیل از همان دقیقه اول تمام تمرکزمان را روی بردن این تیم گذاشته بودیم، بهرحال ما می دانستیم که اگر امتیاز نگیریم، وضعیت مان در جدول به هم می ریزد، به همین دلیل با توصیه های کادرفنی می دانستیم که نباید دست خالی از زمین بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس تیم بزرگی است، می دانستیم در مقابل آنها به مشکل برمی خوریم به همین دلیل، سعی کرده بودیم روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم بتوانیم از پس آنها بربیاییم که خداراشکر همین اتفاق هم افتاد و شرمنده مردم تبریز نشدیم.

نقی زاده در ادامه گفت: البته ما می توانستیم زودتر از اینها از ماندن تیم در لیگ مطمئن شویم، اما متاسفانه بدشانس بودیم و در بازی هایی که حتی بسیار از حریف سرتر بودیم نمی توانستیم بازی را ببریم که تمرینات و صحبت های مربیان تیم باعث شد بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

او در پایان راجع به رویارویی با تیم سابقش گفت: پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هنوز هم دوران حضورم در این تیم، از بهترین سال های زندگی ام بود، اما در فوتبال حرفه ای، تعهد حرف اول را می زند و من هم باید برای موفقیت تیمم از هیچ تلاشی کم نمی گذاشتم. مجبور بودم حتی در مقابل پرسپولیس هم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم.

دیدگاه‌ها