کد خبر : 1240992 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که با پیروزی به پایان رساندیم

کنعانی: نیامدم تیم‌ملی که خط بخورم

مدافع ملی‌پوش تی ملوان بندرانزلی معتقد است، تاکنون در اردوهای تیم‌ملی، در تمام رده های سنی، با قدرت حضور یافته است.

کنعانی: نیامدم تیم‌ملی که خط بخورم
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان، در رابطه با بازی آخر این تیم در لیگ‌برتر گفت: بازی بسیار پراسترسی بود، ممکن ما به پلی آف برویم، البته در صورت پیروزی در این بازی خیالمان راحت می‌ شد اما شاید فشار زیاد و استرس بالای ما، مانع گلزنی مان می‌ شد.

وی ادامه داد:نکته جالب اینجا بود که قبل از شروع بازی، آقای فیروز کریمی به ما گفت، بچه ها نفتی ها از یک دروازه‌بان جوان استفاده کردند، مطمئن باشید او می‌ خواهد خود را نشان دهد و احتمالا اشمایکل می‌ شود، حواستان باشد ضربات آخر را خوب بزنید، ما در بازی هرچه زدیم گلر جوان آنها گرفت و دیدیم که از اشمایکل هم قوی تر شده است، تا اینکه در دقیقه 90 بالاخره توانستیم دروازه اش را باز کنیم تا خیال ما و هواداران راحت شود.

مدافع ملوانان راجع به دعوت شدن خود به اردوی تیم‌ملی گفت: من در هواپیما بودم و به سمت جنوب می‌ آمدم که شنیدم لیست تیم‌ملی اعلام شده، یک نگاهی انداختم و وقتی نام خودم را دیدم به قدری خوشحال شدم و عکس العمل نشان دادم که همه متوجه شادی من شدند و وقتی فهمیدند داستان از چه قرار است به من تبریک گفتند. موضوع دیگری که خیلی من را خوشحال کرد این بود که 5 بازیکن از تیم ملوان دعوت شدند و این نشان می‌ دهد که ما در نیم فصل دوم تیم خیلی خوبی داشتیم که سه مدافع، یک دروازه‌بان و یک فوروارد بع تیم‌ملی دعوت می‌ شوند.

کنعانی ادامه داد: من به تیم‌ملی امده ام که بمانم، نیامدم که خط بخورم، من در تمام اردوهای تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدها که دعوت شدم خط نخوردم، با قدرت کارم را شروع می‌ کنم و با قدرت هم ادامه می‌ دهم، در تیم‌ملی بزرگسالان هم می‌ خواهم جوری بازی کنم که در نهایت به تیم های اروپایی برسم. البته باید این را هم بگویم که در رسیدن من به تیم‌ملی، همبازیانم در ملوان، کادرفنی و هواداران پرشور این تیم تاثیر بسزایی داشتند.

وی در پایان گفت: من یک فصل دیگر با ملوان قرارداد دارم و بعد از آن نیز، نیم فصل از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده است که باید ببینیم چه پیش می‌ آید.

دیدگاه‌ها