کد خبر : 1241884 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:09 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

حاج محمدی: با تاخیر ملی پوش شدم

نفت تهران با انجام یک بازی خوب و منطقی الاهلی را از پیش رو برداشت و اکنون آماده بازی برگشت با این تیم در عربستان است.

حاج محمدی: با تاخیر ملی پوش شدم
به گزارش "ورزش سه" امین حاج محمدی در مورد پیروزی در دیدار شب گذشته گفت: از تبریز برگشته و خسته بودیم از آن سمت قهرمانی را مفت از دست دادیم اما خدا را شکر توانستیم به شرایط عادی برگردیم و بازی با الاهلی را ببریم بیش ترین انرژی از طررف مردم بود آن ها با تشویق هایشان باعث شدند ما یک بازی خوب انجام دهیم. دقایق ابتدایی بازی را بد شروع کردیم اما هرچه جلو تر رفت خوب کار کردیم و به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم شانس گلزنی هم داشتیم . می توانستیم با اختلاف چند گل آن ها را شکست دهیم در کل الاهلی را تحت فشار گذاشتیم و می توانستیم گل های بیش تری بزنیم یک موقعیت صد در صد گل را خودم نتوانستم تبدیل به گل کنم ولی قطعا شرایط بازی در عربستان فرق می کند.

او در مورد بازی برگشت با الاهلی عربستان ادامه داد: کارمان که خیلی سخت است ولی خدا را شکر در تهران گل نخوردیم و یک گل هم زدیم و در عربستان با گرفتن یک مساوی به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهیم کرد.

مدافع نفت تهران در مورد آن صحنه ای که بیرانوند بجای توپ سر این بازیکن را مشت کرد گفت: آخر نیمه اول علی سر من را مشت کرد ، آمده بودم که توپ را بزنم علی هم همین طور که به اشتباه سر من مشت شد من به مشت های علی عادت کرده ام و در بازی های ما از این اتفاقات زیاد می افتد ولی من و علی خیلی با هم دوست هستیم و در اردو ها همدیگر را اذیت می کنیم یعنی با هم شوخی داریم. من و او خیلی توپ بین خودمان ردو بدل می کنیم من همیشه با سر یا سینه توپ را به بیرانوند می رسانم در یک صحنه در بازی دیشب هم می خواستم همین کا را بکنم که حخدا را شکر برای اولین بار چننین کاری را انجام ندادم چون علی از دروازه بیرون آمده بود و اگر من طبق معمول همیشه توپ را به او می دادم قطعا یک گل به خودی می زدم ولی خدا را شکر من و علی خیلی هماهنگ هستیم.

حاج محدی که به تازگی ملی پوش شده در مورد دعوتش به تیم ملی از سوی کی روش افزود: خدا را شکر به تیم ملی دعوت شدم البته در اردو های قبلی نیز به من نظر داشتند اما هیچ وقت قسمت نشد که بروم در همین آخرین اردو هم قرار بود من و یعقوب کریمی به جمع ملی پوشان اضافه شویم که یعقوب مصدوم شد و من هم بلیت گیرم نیامد خلاصه شرایط مهیا نشد،خیلی خوشحالم چون صد در صد آقای کی روش و کادرش روی بازی های ما زوم کرده اند درست است به شخصه به اردوی تیم ملی نرفته ام اما وقتی کی روش بازی ها را می بیند طوری بازی می کنم که انگار در کمپ تیم ملی و کنار سایر بچه ها حضور دارم.

دیدگاه‌ها