کد خبر : 1241904 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:16 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان: قسمت نبود قهرمان شویم

هافبک مهاجم ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید پایان ناخوشایند لیگ برتر فوتبال ایران با دعوتش به تیم ملی برایش خوشایند تمام شد.

نریمان جهان: قسمت نبود قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سامان نریمان جهان در نشست خبری پیش از تمرین امروز تیم ملی که قرار است از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی برگزار شود گفت: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم باید در تمرینات خوب کار کنیم و خودمان را نشان دهیم مطمئنا هرکسی لیاقت بیشتری داشته باشد و از نظر فنی عملکرد بهتری از خود نشان دهد می تواند به آینده تیم ملی کمک کند و ما هم با تلاشمان خودمان را نشان می دهیم.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم با تلاش بیشتر تیم ملی نتایج بهتری را به دست آورد و بهتر از مراحل قبلی عمل کنیم.

هافبک مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: امیدوارم خوب کار کنیم و خودمان را نشان دهیم همه جوانان به تیم ملی دعوت شده‌اند و این باعث می شود انگیزه آنان بالا رود.

وی در باره قهرمانی تیم فوتبال سپاهان و از دست دادن جام برای تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: ما همه تلاش مان را کردیم اما خدا نخواست که قرهمان شویم به باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم اما این موضوع از شایستگی های تیم ما کمک نمی کند.

نریمان جهان که در کنار علی کریمی هافبک دفاعی سپاهان در نشست خبری حاضر شده بود در باره اینکه در کنار یک سپاهانی نشسته است گفت: اتفاقات باشگاهی ربطی به تیم ملی ندارد ما همه با هم دوست هستیم و رابطه خوبی با یکدیگر داریم.

وی درباره اینکه چقدر احتمال می دهد در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرد بیان کرد: همه سعی و تلاشم در لیگ خوب کارکردن بود و توانستم تا اینجا برسم و خدا را شکر نظر کی‌روش را هم جلب کردم.

هافبک مهاجم ملی پوش فوتبال ایران با اشاره به اینکه از همه مهم‌تر به دست آوردن نتیجه برای تیم ملی است گفت: افتخار می کنم که بتوانم در اردوهای ملی حضور داشته باشم و به عنوان ملی پوش به کار خود ادامه دهم.

نریمان جهان همچنین درباره مدت قراردادش با تراکتورسازی گفت:‌ من به دلیل سرباز بودن یک سال دیگر در تراکتورسازی هستم و پس از آن به دلیل قراردادم با گسترش فولاد به این تیم باز می‌گردم و با این تیم به مدت یک سال دیگر قرارداد دارم. پس از آن هم هرچه خدا بخواهد پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها