کد خبر : 1241928 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 20:57 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

لغو فینال لیگ دسته دوم

آلومینیوم اراک قهرمان لیگ دسته دوم شد

تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک قهرمان لیگ دسته دوم در فصل 93-94 فوتبال ایران شد.

آلومینیوم اراک قهرمان لیگ دسته دوم شد
به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال لیگ دسته دوم فوتبال ایران جام آزادگان قرار بود رور آدینه 94/3/1 در اراک و به صورت تک بازی بین دو تیم آلومیینوم سازی این شهر و بهمن شیراز برگزار شود که به دلیل اعلام باشگاه شیرازی مبنی بر حضور نیافتن در این مسابقه، تیم آلومینوم بدون برگزاری مسابقه فینال، به مقام قهرمانی این بازی ها دست یافت.

بنابراین گزارش روابط عمومی سازمان لیگ طی نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی و فارس از  لغو یدار فینال لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

در متن نامه ارسالی از سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:
احتراما پیرو نامه شماره ۱۱/۱۰۱۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۲۳وبا توجه به نامه شماره ۱۸/۱۲۳مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۲۹باشگاه بهمن شیراز مبنی بر انصراف از دیدار نهایی لیگ دسته دوم برابر تیم آلومینیوم اراک که مقرر بود در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار گردد، بدینوسیله ضمن ابراز تاسف از اتخاذ تصیم فوق الاشاره از سوی باشگاه بهمن شیراز، دیدار مذکور لغو ونتیجه آن ۳ بر صفر به سود آلومینیوم اراک اعلام می گردد.

ضمنا پرونده این دیدار جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی بعدی ، به کمیته انضباطی ارجاع می گردد.
لازم به توضیح است دیدار پلی آف رفت بین تیم های خیبر خرم آباد-استقلال آبی ب تهران ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی خرم آباد و بازی برگشت ساعت 17 در ورزشگاه هویزه تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها