کد خبر : 1242052 | 01 خرداد 1394 ساعت 17:31 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه : در مورد آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام

بارسلونا که هفته گذشته قهرمانی خود در لالیگا را با پیروزی 1-0 بر اتلتیکو قطعی کرد، فردا در نوکمپ به مصاف دپورتیوو خواهد رفت.

انریکه : در مورد آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام
به گزارش "ورزش سه"، این بازی البته بیشتر از منظر خداحافظی ژاوی با هواداران بارسلونا جذاب خواهد بود.ضمن اینکه دپور هم خطر سقوط به دسته دوم را احساس می کند و با تمام قوا مقابل بارسا قرار خواهد گرفت.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:" فردا روز جشن در نوکمپ خواهد بود ولی نباید فراموش کرد که پیش از هرگونه جشنی، یک بازی برگزار خواهد شد و ما قصد داریم نمایش همیشگیمان را برابر دپورتیوو ارائه دهیم. این بازی فرصت خوبی برای بازیکنان نیمکت نشین خواهد بود.پیروزی در بازی فردا می تواند روحیه ما برای دو فینال مهم پیش رو (کوپا دل ری برابر بیلبائو و لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس) را افزایش دهد."

انریکه در مورد خداحافظی ژاوی از بارسا و نقش او در موفقیت های این فصل تیمش گفت:" واضح است که ژاوی نقش موثری در موفقیت های این فصل ما داشته است. او تصمیم خود برای جدایی را گرفته و به درستی آن نیز اطمینان دارد. او به سنی رسیده که فکر می کند جدایی بهترین راه حل است. اگر ژاوی 25 ساله بود، قرارداد او را 25 سال دیگر هم تمدید می کردیم.
فردا در نوکمپ، هواداران از او تقدیر خواهند کرد. ژاوی دو جام دیگر را نیز می تواند بالای سر ببرد. او سالهاست که کاپیتان بارساست. امسال شاید اولین سالی بود که کاپیتان اول ما بود ولی مهم نیست که کاپیتان چندم تیم باشد. ژاوی همواره در رختکن یک وزنه مهم محسوب می شد. همچون تعدادی دیگر از بازیکنان که با وجود کاپیتان نبودن، همه روی آنها حساب می کنند."

انریکه در مورد نیمار و اینکه او به سطح تاثیرگذاری برزیلی های سابق بارسلونا، روماریو، رونالدو و ریوالدو رسیده یا خیر گفت:" هنوز مشخص نیست. سه بازیکنی که نام بردید در زمان خود خارق العاده بودند. آنها گل های فراوانی برای بارسا به ثمر رساندند . نمی توانم بگویم که کدام یک بهتر بوده اند اما می توانم بگویم که نیمار حداقل از این سه بازیکن عقب تر نیست."

سرمربی بارسا در مورد اینکه تصور می کرد در اولین سال حضورش روی نیمکت بارسا بتواند تا این اندازه به فتح سه گانه نزدیگ شود گفت:" خیر. واقعا انتظارش را نداشتم ولی در بارسلونا همیشه به دنبال حداکثرها هستم. نزدیک شدن به فتح سه گانه در اولین سال مربیگری ام در بارسلونا، خارج از تصورم بود."

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد ادامه حضورش در بارسلونا گفت:" این موضوعی نیست که دوست داشته باشم در موردش صحبت کنم. هنوز با مدیران باشگاه در مورد ادامه همکاری صحبت نکرده ام و تصمیمی هم گرفته نشده است. فقط روی بازی های آینده تمرکز کرده ام نه چیز دیگری."

دیدگاه‌ها