کد خبر : 1242077 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:51 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

معاون وزیر ورزش خبر داد:

یکشنبه جلسه نهایی درباره حوادث تبریز

معاون وزرات ورزش معتقد است تمام اظهارنظرهای وزیر ورزش در مورد وقایع تبریز، نتایجی بود که توسط گروه تصمیم گیرنده درباره این موضوع، به دست آمد.

یکشنبه جلسه نهایی درباره حوادث تبریز
به گزارش "ورزش سه"، عبدالحمید احمدی در رابطه با صحبت های وزیر ورزش راجع به بازی تیم های تراکتورسازی و نفت تهران گفت: حرف هایی که وزیر ورزش در مورد این واقعه به زبان آورده است همان حرف هایی است که فدراسیون فوتبال زده است، یک گروه متشکل از وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و ... برای بررسی این موضوع به تبریز رفتند و بعد از جلساتی که برگزار شد به نتایجی رسیدند که توسط وزیر اعلام شد، در روز یکشنبه نیز کمیته انضباطی نیز جلسه ای خواهد داشت تا بعد از بحث و بررسی در مورد این موضوع و دریافت اطلاعات کامل این گروه، نتیجه نهایی را در مورد این موضوع اعلام کند.

وی در رابطه با حمله هایی که در این مورد به علیرضا فغانی، داور آن دیدار می شود گفت: به نظر من در رابطه با این بازی به کل فوتبال تاخته شد، بعد از این بازی کل فوتبال ایران زیر سوال رفت، در شرایطی که به تمام عوامل فوتبالی از رئیس فدراسیون تا رئیس سازمان لیگ و ... تاخته می شود، داور بازی هم جزئی از این موضوع بوده و معلوم است که به وی نیز تاخته می شود.

احمدی ادامه داد: می شد که هیچکدام از عوامل فوتبال مورد تهاجم واقع نشود اما وقتی مراقبت صورت نگیرد یک رویداد ورزشی می تواند تبدیل به یک معضل شود، همانطور که دیدیم این موضوع تبدیل به یک مسئله مهم شد تا جایی که رئیس جمهور دستور پیگیری می دهد، کل مسئولیت این جریان با فدراسیون فوتبال است و ای کاش تمهیدات لازم را با توجه به حساسیت های این بازی دیده شد تا این بازی تبدیل به یک معضلی که استرس و هیجان منفی تولید می کند نمی شد. همین مسائل باعث می شود تا به ورزش با چشم امنیتی و انتظامی نگاه شود در حالی که اگر درست مدیریت شود به عاملی خواهد شد که باعث نشاط در جامعه می شود.

دیدگاه‌ها