کد خبر : 1242161 | 02 خرداد 1394 ساعت 11:14 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

مشاور مدیرعامل فولادمبارکه خبر داد

برگزاری مسابقات آسیایی سپاهان در نقش جهان

به گفته مشاور مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مسابقات آسیایی سپاهان در فصل جاری لیگ قهرمانان احتمالا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات آسیایی سپاهان در نقش جهان
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا قندی در گفتگو با ایمنا پیرامون آخرین وضعیت ساخت و تکمیل ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: بر اساس جدولی که پیمانکار پروژه در اختیار ما قرار داده کار عمرانی در ورزشگاه آغاز شده است.

وی افزود: نیروهای شرکت طاقدیس‎ساز در حال حاضر در ورزشگاه مشغول به فعالیت هستند ما نیز هر پانزده روز یک بار جلسه‌ای با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داریم تا روند کار مورد بررسی قرار بگیرد و روند ادامه عملیات اجرایی مشخص شود.

مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ارتباط با فعالیت‌های عمرانی که در حال حاضر در ورزشگاه در حال انجام است گفت: زمین چمن خاک برداری شده، اصلاح خاک در حال انجام است. شرکت توسعه و تجهیز نیز در هفته پیش رو جدول زمان بندی کشت چمن را به ما اعلام خواهد کرد که طبق آن برآوردهای لازم انجام خواهد شد.

قندی با بیان اینکه در فاز یک پروژه تخریب‌ها انجام شده است تصریح کرد: بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا بازسازی‌های لازم در این فاز اجرایی می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های عمرانی در ورزشگاه نقش جهان بر اساس جدول زمان بندی شده و تفاهم نامه امضا شده بین شرکت فولاد مبارکه و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام خواهد شد گفت: همه چیز در ورزشگاه بر اساس قرارداد امضا شده پیش خواهد رفت و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین طرفین پرداخت‌های مالی انجام می‌شود.

قندی در مورد اینکه با توجه به شروع فعالیت‌ عمرانی در ورزشگاه نقش جهان چه زمانی را برای بهره برداری از این پروژه پیش بینی می‌کنید خاطرنشان کرد: "ان‌شالله" و به یاری خدا رقابت‌های تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا امسال در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد

دیدگاه‌ها