کد خبر : 1242327 | 02 خرداد 1394 ساعت 21:39 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام خداحافظی کلوپ برای هواداران دورتموند

کلوپ:از ثانیه ثانیه بودن در دورتموند لذت بردم

یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند، با انتشار پیامی، از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

کلوپ:از ثانیه ثانیه بودن در دورتموند لذت بردم
به گزارش "ورزش سه"، کلوپ که چند هفته قبل اعلام کرده بود در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد، امروز برای آخرین بار در وستفالن روی نیمکت این تیم نشست. او اکنون تنها یک بازی دیگر در فینال جام حذفی، هدایت زردها را برعهده خواهد داشت. او که اعلام کرده بود دوست ندارد برایش در دیدار امروز مراسم خداحافظی ترتیب بدهند، ترجیح داد با انتشار یک پیام ویدیویی با هواداران دورتموند خداحافظی کند.
در این پیام آمده است:" نمی‌خواستم با شما زنده و مستقیم صحبت کنم چونکه فکر کردم آدم بهتر است در زندگی از اشتباهاتش درس بگیرد. نمی‌خواستم مثل چند سال قبل در ماینس بشود که وقتی صحبت می‌کردم، صدای بلند گریه از روی سکوها امکان فهمیدن آنچه می‌خواستم بگویم را سخت کرده بود. با این وجود برایم مهم بود که حتما فرصتی به دست آوردم تا با شما صحبت کنم.


1029617

زندگی مشترک هفت ساله من با شما هفته آینده به پایان می‌رسد اما امروز برای آخرین بار در سیگنال ایدونا پارک هستیم؛ جایی که وطن من شده بود و بسیار به آن علاقه دارم؛ یک ورزشگاه بی‌نظیر و فوق‌العاده، که رویایی بودنش فقط به دلیل ساختمان زیبای آن نیست، بلکه وجود گرم شما آن را زیبا می‌کند. من از ثانیه ثانیه بودن در اینجا لذت بردم؛ البته نه فقط در اینجا بلکه هرجا که شما حضور داشتید. به این خاطر می‌خواهم از صمیم قلبم از شما تشکر کنم. من تصمیم خودم و کادر همراهم در سال 2008 برای آمدن به اینجا را یک خوش‌شانسی بزرگ می‌دانم. اگر روزگاری کسی بخواهد در فوتبال از یک وضعیت برد-برد صحبت کند، می‌تواند این تصمیم ما را مثال بزند.
ما زمانی طولانی از عمرمان را با هم سپری کردیم. مدتی طولانی با هم بودن یعنی یک تاریخ را در کنار هم تجربه ساختن؛ لحظه‌ها را در کنار هم زندگی کردن، همه اینها در خاطرات می‌ماند؛ خاطرات مثبتی که من یک چمدان پر از آنها دارم و با خودم هر جا بروم خواهم برد. آرزو می‌کنم که شما هم چنین احساسی داشته باشید. لحظه تشکر که می‌رسد، نباید فراموش کرد که از هانس یواخیم واتسکه و میشاییل زورک هم تشکر کنم و از تک تک افرادی که در بروسیا دورتموند کار می‌کنند.

1029616

شما می‌توانید افتخار کنید که افرادی این چنین برای باشگاه شما کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. تک تک این افراد در کنار شغلشان، یک هوادار واقعی دورتموند نیز هستند. ممکن است در مواردی کار خود را درست انجام نداده باشند، اما قلبشان برای این تیم می‌تپد و اینها در حیطه خودشان افراد بسیار خاصی هستند.
برای من کار در کنارشان بسیار لذتبخش بود. علاوه بر آن من بسیار بسیار احساس غرور می‌کنم که برای این باشگاه و برای شما کار کردم. حالا این لحظه‌ها تمام شده. حالا می‌خواهم در این لحظه خداحافظی یک نصیحتی را از من به یادگار داشته باشید: هیچگاه مقایسه نکنید. چرا که مقایسه باعث می‌شود خاطرات بزرگی برایتان بی‌اهمیت جلوه کند و در مسیر آینده‌تان هم مانع ایجاد می‌کند. من با اطمینان کامل به شما می‌گویم که این باشگاه یک آینده بسیار عالی را در پیش رو دارد. پایه این تیم پر از انگیزه است؛ شما پر از انگیزه هستید؛ همکاران در باشگاه پر از انگیزه هستند.

1029615

یک مربی خوب می‌آید و همه چیز درست خواهد شد. البته ما هنوز هم اینجا کار داریم. هفته آینده فینال جام حذفی است. خیلی دلم می‌خواهد یکشنبه دوباره همدیگر را ببینیم و در کنار هم جشن بگیریم و این روزهای زیبا و بی‌نظیر را با یک خاطره خیلی خوب به پایان ببریم. من فکر میکنم لیاقت این پایان خوش را هم داریم. باز هم می‌گویم در کنار شما به من خیلی خوش گذشت. برای همه چیز ممنونم. به امید دیدار دوباره.
ارادتمند شما
یورگن کلوپ

دیدگاه‌ها