کد خبر : 1242447 | 03 خرداد 1394 ساعت 13:19 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض نمی شدم، گل چهارم را می زدم

ادینهو: برمی‌گردم و با جام قهرمانی عکس می‌گیرم

لوسیانو ادر ادینهو آقای گل لیگ چهاردهم برای استراحت راهی برزیل شده تا در کنار خانواده اش استراحت کند.

ادینهو: برمی‌گردم و با جام قهرمانی عکس می‌گیرم
ادینهو در مورد روز آخر لیگ و اتفاقات عجیبی که در تبریز افتاد گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

عجیب ترین روز زندگی ام بود

واقعا عجیب ترین روز زندگی ام را در بازی آخر برابر نفت تجربه کردم. در این بازی هم طعم قهرمانی را فهمیدم و هم طعم شکست تلخ. نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد و مقصر چه کسی بود اما اصلا نمی توانم بگویم چه حسی داشتم.اول بازی گل خوردیم اما سه گل زدیم و چیزی تا قهرمانی نمانده بود اما همه چیز به ضرر ما شد.

تعویض نمی شدم ، گل چهارم را می زدم

بعد از اخراج آندو سیستم تیم عوض شد و نفتی ها هم گل زدند. اگر آن اتفاقات نمی افتاد شاید ا گل چهارم را می زدیم. تونی به خاطر اینکه دیگر گل نخوریم من را بیرون کشید وتیم را دفاعی کرد.از تونی ناراحت نیستم چون فکر می کرد بازی سپاهان دو-دو شده و تراکتور با همین نتیجه قهرمان می شود. شاید اگر نمی گفتند، بازی سپاهان 2-2 شده من در زمین می ماندم و گل چهارم را می زدم.

الکی دور افتخار زدیم

من نمی دانم چه کسی گفت بازی دو، دو شده و ندیدم. فقط دیدم مردم خوشحالی کردند و ما هم چون فکر می کردیم قهرمان شدیم بعد از پایان بازی دور افتخار زدیم و خیلی خوشحال بودیم اما این دور افتخار الکی بود چون ما قهرمان نشده بودیم. من حتی فکر کردم تمام هواداران می خواهند به داخل زمین بیایند و نگران بودم.اما وقتی به ما گفتند، سپاهان قهرمان شده انگار آب سرد روی سرم ریختند و سرم گیج می رفت.

از آسمان به زمین افتادم

من در یک روز بهترین و بدترین روز زندگی ام را تجربه کردم. داشتم به خاطر قهرمانی پروار می کردم که از خواب بیدارم کردند و از آسمان به زمین افتادم. خیلی حس بدی داشتم و حتی نمی توانستم حرف بزنم.

برمی گردم و با جام قهرمانی عکس می گیرم

قبل از اینکه ایران را ترک کنم مدیربرنامه هایم برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت و من به او گفتم، قراردادم را برای سال آینده تمدید کن اما گفت، به خاطر بازی روز جمعه تمرکز نداری و بعد از استراحت در کشورت برای تمدید قرارداد صحبت کن. من با هیچ تیمی به جز تراکتور برای فصل آینده صحبت نکردم.من 10 روز دیگر به تبریز برمی گردم تا با تراکتور قراردادم را تمدید کنم و اگر هم به توافق نرسیم فکر دیگری می کنم.

بهترین روزهایم زشت تمام شد

روزهایی که در تبریز داشتم بهترین روزهای فوتبالی ام بود اما حیف که که خیلی بد و زشت تمام شد. اما من به تبریز برمی گردم و با جام قهرمانی عکس قهرمانی می گیرم. امسال هم حق تراکتور بود قهرمان شود اما حیف شد.

کاش با قهرمانی جشن آقای گلی می گرفتم

از اول فصل هم گفته بودم،آقای گل می شوم. از آقای گلی خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم در روز آخر لیگ جشن آقای گلی و قهرمانی را با هم بگیرم. مردم تبریز از ابتدای فصل خیلی به من روحیه دادند تا توانستم آقای گل شوم.

دیدگاه‌ها