کد خبر : 1242487 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:37 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه برای بزرگترهای تیم احترام قائلم

طارمی: ماشین را به آقا مجتبی تحویل دادم

مهدی طارمی علیرغم اینکه در اولین فصل حضور خود در سطح اول فوتبال ایران به سر می‌برد اما رفتار و خصوصیات فنی او نشان از ظهور یک پدیده آینده‌دار و البته با اخللاق در فوتبال ایران می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرسپولیس که از نگاه هوادارانش عنوان برترین بازیکن این فصل این پرسپولیس را به خود اختصاص داد، صبح امروز با حضور در مجموعه مدیران خودرو، خودروی خود را تحویل گرفت. مهدی طارمی البته مطابق قولی که داده بود بار دیگر عنوان کرد قصد دارد این خودرو را به صاحب اصلی‌اش بدهد و آن شخص هم مطمئنا مجتبی محرمی خواهد بود.

طارمی در این باره گفت: خیلی خوشحالم که هواداران نسبت به من لطف داشتند و من را شایسته این عنوان دانسته‌اند. مطمئنا این عنوان را در حالی به دست آورده‌ام که تمام بازیکنان تیمم در آن سهیم هستند و بدون آنها هیچ وقت موفق به کسب آن نمی‌شدم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوارم بتوانم این محبت‌شان را جبران کنم.

مهاجم بوشهری پرسپولیس در ادامه گفت: من ماشین ندارم. اما امیدوارم در سال‌های آینده هم موفق باشم و بتوانم شرایط بهتری برای خودم رقم بزنم. به همین منظور طبق قولی که داده‌ بودم این خودرو را تقدیم به یکی از اسطوره‌های دوست‌داشتنی پرسپولیس خواهم کرد و امیدوارم آن را از من بپذیرد. حق آقا مجتبی از این فوتبال بیشتر از این چیزهاست و ایشان زحمات زیادی برای فوتبال ایران و خصوصا پرسپولیس کشیده‌اند. من همیشه برای بزرگترای تیم و خصوصا پیشکسوتان احترام خاصی قائلم.

طارمی در ادامه در پاسخ به صحبت‌های محرمی که عنوان کرده بود امیدوارم اتفاقی برای این خودرو نیفتد و او بتواند این هدیه را دریافت کند گفت: مطمئنا همینطور خواهد بود و خودم شخصا این خودرو را تقدیم ایشان خواهم کرد. بنویسید این ماشین برای آقا مجتبای عزیز است.

طارمی در ادامه با تشکر از مدیران شرکت مدیران خودرو گفت: این حرکت باعث می‌شود تا بازیکنان فوتبال و خصوصا جوانان با انگیزه زیادی در فوتبال تلاش کنند و امیدوارم این حرکت ادامه دار باشد.

لازم به ذکر است مهاجم بوشهری پرسپولیس شب گذشته خودروی خود را به مجتبی محرمی اهدا کرد.

دیدگاه‌ها