کد خبر : 1242629 | 04 خرداد 1394 ساعت 10:43 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

فائزی: اردوهای فنلاند و چک ضروری بود

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در دو اردوی برون مرزی فنلاند و جمهوی چک برای هماهنگی تیمی والیبال ضروری بود.

فائزی: اردوهای فنلاند و چک ضروری بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سامان فائزی در پایان دو اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران در کشورهای جمهوری چک و فنلاند اظهار داشت: قبل از آغاز لیگ جهانی نیاز به بازی های تدارکاتی و دوستانه داشتیم.

وی با بیان اینکه سه دیدار با فنلاند خیلی خوب بود، گفت: بازیکنان تیم ایران بعد از مدت ها در شرایط مسابقه قرار گرفتند اما چون بدن ها خسته بود، در مسابقه با این تیم زیاد آماده نبودیم. شاید فنلاند از نظر اسم در والیبال مطرح نبود، اما در مسابقه تیم ایران را اذیت کرد.

ملی‌پوش والیبال ایران تصریح کرد: در اردو و دو مسابقه با تیم ملی والیبال جمهوری چک به هماهنگی بیشتری رسیدیم و شاهد بازی روان تری از سوی بازیکنان ایران بودیم.

وی آمریکا را حریف سرسختی برای تیم ملی والیبال ایران دانست و گفت: این تیم هم چند مسابقه دوستانه و تدارکاتی داشته و به آمادگی کامل رسیده است. به یقین بازیکنان تیم ایران مقابل آمریکا با توان تمام به میدان می روند و انشاالله که با پیروزی از زمین خارج شوند.

فرهاد پیروت‌پور  هم گفت: نمایش خوبی برابر جمهوری چک در آخرین مسابقه داشتیم. در مدت اردوی برون مرزی تمرینات فشرده‌ای را پست سر گذاشتیم و تیم ایران به آمادگی خوبی دست یافته است که به نظر من به 90 درصد آمادگی مورد نیاز رسیده‌ایم.

پیروت‌پور درباره نخستین دیدار تیم ایران در لیگ جهانی برابر آمریکا نیز گفت: آمریکا تیم قدرتمند، خوب و البته میزبان است که این امتیاز کمک زیادی به این تیم در نخستین مسابقه خواهد کرد. تیم ملی والیبال ایران جلوی هیچ تیم قدرتمندی دست و پا بسته نیست و برای پیروزی به میدان مقابل آمریکا خواهد رفت. اگر خدا بخواهد حتما پیروز خواهیم شد.

دیدگاه‌ها