کد خبر : 1242692 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:43 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

با هدایتی موافق هستم

بزیک: طارمی را صادقیان نکنید

ادموند بزیک آقای گل سابق پرسپولیس اعتقاد دارد، مهدی طارمی باید پله پله پیشرفت کند تا مثل صادقیان نشود.

بزیک: طارمی را صادقیان نکنید
بزیک در آستانه بازی پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

پرسپولیس نباید دفاع مطلق کند

چون تیم های عربی در ایران نتوانستند نتیجه بگیرند الهلالی ها برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. اتفاقات بازی رفت هم باعث شده تا این تیم فردا با انگیزه چند برابر بازی کند . ما در بازی رفت هم خوب بازی نکردیم و حملات زیاد و موثری نداشتیم. بازی برگشت خیلی سخت است و اگر پرسپولیس دفاع مطلق کند صد در صد گل می خورد. پرسپولیس باید مقابل الهلال منطقی دفاع کند و روی ضد حملات برنامه ریزی داشته باشد تا بتواند نتیجه بگیرد.

طارمی را صادقیان نکنید

مهدی مهدوی کیا در این سال ها استثنا بوده و پستش با طارمی فرق دارد. به هر حال هر کسی نظری دارد و طارمی هم در این مدت توانایی خودش را خیلی خوب نشان داده و استعداد پیشرفت کردن دارد اما نباید در حال حاضر زیاد به این مساله بال و پر داد و زیاد گنده کرد تا پیام صادقیان شود. او پله پله می تواند پیشرفت کند و خداراشکر هواداران را هم خوشحال کرده است.

با هدایتی موافق هستم

ماجرای واگذاری باشگاه پرسپولیس بحث تخصصی است و این بحث ادامه دار می شود.به نظر من کسی که باشگاه پرسپولیس را می گیرد باید حداقل تجربه کار در پرسپولیس را داشته باشد. من با آقای هدایتی موافق هستم، ایشان همین الان که طرفدار پرسپولیس هستند برای این تیم پول خرج می کنند. البته منظورم این نیست که چون پول می دهد خوب است او فوتبال را دوست دارد و با علاقه کمک می کند.ضمن اینکه آقای عابدینی هم فردی با تجره و کارکشته است و شخصا طرفدار آنها هستم اما مسسولان باید تکلیف واگذاری را مشخص کنند.

از تیم های پایه ضربه خوردم

روز اولی که مهدی مهدوی کیا کار اکادمی کیا را آغاز کرد به او گفتم،کار خیلی سختی داری. امیدوارم او در این کار موفق شود. از همان زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم با نونهالان، نوجوانان کار کردم اما اداره کردن این تیم ها درایران خیلی سخت است و در این دو، سه سال خیلی ضربه خوردم. اما آکادمی کیا خصوصی است و شاید اگر من هم سرمایه گذاری می کردم می توانستم خوب کار کنم.امیدوارم تیم آکادمی کیا در ادامه هم موفق شود.

دیدگاه‌ها