کد خبر : 1242900 | 05 خرداد 1394 ساعت 14:11 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

کواچ: کیفیت بازی با هر تیمی را داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از اولین بازی کشورمان مقابل آمریکا در لیگ جهانی گفت: خیلی خوب است که ایرانی های زیادی در آمریکا برای تشویق تیم هستند.

کواچ: کیفیت بازی با هر تیمی را داریم
به گزارش "ورزش سه"، اسلبودان کواچ که هم اکنون به همراه تیم ملی والیبال ایران در لس آنجلس به سر می برد بعد از استقرا در محل مورد نظر یک روز را به همراه تیم استراحت کردند و از صبح سه شنبه به وقت محلی تمرینات خود را آغاز می کنند. او پس بررسی تمام شرایط گفت : ما در طول سال های گذشته با آمریکا بازی کردیم و تمام توانمان را به کار بردیم و تا آخرین توان بازی کردیم. در این مدت 4 بازی با این تیم انجام دادیم و موفق به کسب یک پیروزی شدیم که همین یک برد هم برای ما مهم بود.

کواچ در مورد گمانه زنی اش راجع به بازی اظهار داشت : آمریکا یکی از بهترین تیم های جهان است و قهرمانی جهان آخرین دیداری که بود باهم بازی کردیم و خیلی خوب بود. ما کیفیت این را داریم که با همه تیم ها بازی کنیم. خیلی خوب است که ایرانی های زیادی در آمریکا برای تشویق تیم هستند.

والیبال در آمریکا به دلیل شرایط علاقه مدان ورزش این کشور از جذابیت زیادی برخوردار نیست. کواچ در مورد نحوه علاقه مندی نوجوانان به والیبال هم این طور توضیح داد : کلا ورزش برای بدن و سلامت مفید است، برای ذهن، برای نوجوان ها خوب است ورزش کنند. بهتر از این است که در خانه بشینند. ورزش خوب است چون خیلی چیزها مانند را نظم و کار کردن را یاد میگیرند.

دیدگاه‌ها