کد خبر : 1242931 | 05 خرداد 1394 ساعت 16:10 | 104.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

پوگبا خواهان پیوستن به رئال یا بارسا شد

پل پوگبا را بسیاری، بهترین بازیکن جوان حال حاضر اروپا می دانند. بازیکنی که باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی به دنبال جذب او از یوونتوس هستند.

پوگبا خواهان پیوستن به رئال یا بارسا شد
به گزارش "ورزش سه"، ماه هاست که بحث جدایی ستاره 22 ساله فرانسوی از یوونتوس، به سوژه داغ رسانه های اروپایی بدل شده است. ماه گذشته خبری در نشریات فرانسوی منتشر شد مبنی بر توافق 80 میلیونی یووه با پاری سن ژرمن برای انتقال پوگبا اما بلافاصله یوونتوس این خبر را تکذیب کرد و اعلام داشت پوگبا فروشی نیست.

امروز نشریه اکیپ، چاپ پاریس، گزارش داد که پوگبا از مدیر برنامه های خود "مینو رایولا"، خواسته است تا با فراموش کردن پیشنهاد پاری سن ژرمن، به بررسی پیشنهادات رئال مادرید و بارسلونا بپردازد. این بازیکن بسیار علاقمند است تا فوتبال خود را در یکی از دو تیم بزرگ اسپانیایی دنبال کند و بی شک هر باشگاهی پول بیشتری پرداخت کند، راهی آن تیم خواهد شد. مساله ای که ایجنت او نیز روز گذشته تایید کرد.

مشکل اینجاست که رئالی ها تا هفته آینده که مربی جدید خود را انتخاب کنند، در مورد مساله نقل و انتقالات حرکتی نخواهند کرد و در بارسلونا نیز ماه آتی انتخابات ریاست باشگاه برگزار خواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت هم امروز در گزارشی مدعی شده که در صورت عملی نشدن انتقال پوگبا به رئال با بارسا، او تا سال 2016 در یوونتوس خواهد ماند.

دیدگاه‌ها