کد خبر : 1243644 | 09 خرداد 1394 ساعت 17:44 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

لوئیس سوارز در اندیشه فتح یک 3 گانه شخصی

با مسجل شدن حضور سوارز در بازی فینال برابر بیلبائو و در صورتیکه بارسا در نهایت به قهرمانی برسد، این سومین جامی خواهد بود که لوئیس سوارز در سه کشور مختلف کسب کرده است.

لوئیس سوارز در اندیشه فتح یک 3 گانه شخصی
به گزارش "ورزش سه"، سوارز که در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ مصدوم شد، نتوانست در دو بازی بعدی بارسا در لالیگا این تیم را همراهی کند. او پس از دو هفته غیبت در تمرینات بارسا، چند روزی است که بار دیگر به تمرینات گروهی بازگشته و طبق ادعای لوئیس انریکه، برای بازی امشب مقابل بیلبائو در فینال کوپا دل ری مشکلی نخواهد داشت.

این می تواند سومین جامی باشد که سوارز بالای سر خواهد برد. اولین بار او با آژاکس قهرمان جام حذفی هلند شد. سوارز در فینال برابر فاینورد، زننده دو گل بود و اولین جام خود را با پیراهن آژاکس کسب کرد.
او سپس راهی لیورپول شد و با این تیم توانست کارلینگ کاپ را پس از یک بازی نفسگیر برابر کاردیف در ضیافت پنالتی ها به دست بیاورد. سوارز البته در آن بازی گلی به ثمر نرساند.
امشب در نوکمپ، سومین جام، انتظار سوارز را می کشد. سوارزی که می تواند یکی از مهره های تعیین کننده بارسا برابر بیلبائو باشد. در شرایطی که بارسلونا در آستانه کسب سه گانه قرار دارد، سوارز نیز یک سه گانه شخصی را هدف قرار داده است.

دیدگاه‌ها