کد خبر : 1243661 | 09 خرداد 1394 ساعت 17:00 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 18 سال

ریو فردیناند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، امروز بصورت رسمی خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد. او فصل گذشته با جدایی از یونایتد، برای کوئینز پارک رنجرز به میدان رفت.

ریو فردیناند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
به گزارش "ورزش سه"، فردیناند 36 ساله در مصاحبه با BT SPORT، خبر خداحافظی خود از میادین فوتبال را به اطلاع عموم رساند. این مدافع ارزشمند، در طول 18 سال حضورش در دنیای حرفه ای فوتبال، افتخارات متعددی را به دست آورد.

او 12 سال برای منچستریونایتد به میدان رفت و با این تیم 6 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ سه بار جام اتحادیه و فتح FA CUP و لیگ قهرمانان اروپا، از دیگر افتخاراتی بودند که او با یونایتد کسب کرد. فریدناند همچنین 81 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را نیز به تن کرد.

ریو فردیناند که در غم از دست دادن همسر خود نیز به سر می برد، به BT SPORT گفت:" پس از 18 سال فوتبالیست حرفه ای بودن، حالا احساس می کنم که زمان برای بازنشستگی و خداحافظی من از ورزشی که عاشقش هستم رسیده است.
وقتی 12 ساله بودم و فوتبالم را آغاز کردم، هرگز تصور نمی کردم که روزی برای تیم محبوب کودکی هایم وستهام بازی کنم. اینکه روزی کاپیتان لیدز یونایتد شوم، با منچستریونایتد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوم و سرانجام بار دیگر برای اولین مربی دوران حرفه ای ام "هری ردنپ" در کوئینزپارک رنجرز بازی کنم.
همیشه به 81 بازی ملی خودم برای انگلیس افتخار کرده ام. اینها خاطرات گران بهایی هستند که همیشه با من باقی خواهند ماند."

دیدگاه‌ها