کد خبر : 1243718 | 09 خرداد 1394 ساعت 23:10 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلاوس آلوفس:هدف ما گرفتن جای بایرن است

مدیر باشگاه ولفسبورگ از ابقای سرمربی این تیم خبر داد و گفت دی بروین هم پیشنهادات زیادی دارد، اما قیمت این ستاره بسیار بالاست.

کلاوس آلوفس:هدف ما گرفتن جای بایرن است
به گزارش "ورزش سه"، کلاوس آلوفس به وبسایت "ترانسفر مارکت" گفت:" هدف تیم ما جا افتادن در بین چهار تیم برتر آلمان و حضور پیاپی در چمپیونزلیگ است. برای این منظور باید با ثبات به راه رو به جلوی خود ادامه دهیم."
وی که به کسب نخستین عنوان قهرمانی بعد از سال 2009 امیدوار است، درمورد چیرگی بایرن بر سایر تیم‌ها گفت:" کسب چهار قهرمانی پی در پی، حتی برای تیمی با این همه امکانات فوق‌العاده به تنهایی میسر نمی‌شود، بلکه عوامل دیگری هم دخیل هستند. آنها برای قهرمان شدن باید کارهای زیادی انجام دهند؛ اما این فرمول تا همیشه جوابگو نیست و ما باید در سطحی باشیم که هرگاه بایرن لغزید، جایش را بگیریم. یکی از برنامه‌های ما برای نیل به این مقصود نگه داشتن دیتر هکینگ است. این مربی صددرصد با باشگاه ولفسبورگ همخوانی دارد و دستاورد فوق‌العاده‌ای هم داشته است. ما با او صحبت کرده‌ایم تا بعد از سال 2016 هم به کار خود در اینجا ادامه دهد. حرفهایمان را زده‌ایم اما باید در اولین فرصت مناسب توافقمان را روی کاغذ بیاوریم."
آلوفس که پیشنهادات متعددی از بهترین تیم‌های اروپایی برای انتقال کوین دی بروین دریافت کرده است؛ فراموش نکرده است که این ستاره بلژیکی تا سال 2019 با سبزها قرارداد دارد:" اگر کسی بخواهد کوین را در فاصله یک سال یا یک سال و نیم دیگر ببرد و خود این بازیکن هم تمایل به جدایی از تیم ما داشته باشد، باید همه بدانند که قیمت این ستاره بالا است، قیمتی که حتی شاید جزو قیمت‌های غیرواقعی قلمداد شود."

دیدگاه‌ها