کد خبر : 1244268 | 12 خرداد 1394 ساعت 12:08 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

ویسی: انتخابم استقلال‌خوزستان است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مدیر عامل و هیات‌مدیره باشگاه به من لطف داشتند و بر اصول و اعتقاداتشان ماندند، من هم وظیفه دارم حتی اگر 10 پیشنهاد برای لیگ پانزدهم داشته باشم، انتخاب اول، دوم و سومم استقلال خوزستان باشد.

ویسی: انتخابم استقلال‌خوزستان است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در ابتدا درباره بازی تیمش مقابل مس کرمان و باقی ماندن در لیگ برتر، اظهارکرد: ما این بازی را با تمرکز بسیار بالا آغاز کردیم و می‌دانستیم در کرمان روز سختی داریم. بازیکنانم آماده بودند که هم برابر تماشاگران و هم در زمین، از نظر روحی برنده شوند.

وی بیان‌کرد: فشار تماشاگران کرمانی با توجه به میزبان بودن‌شان بسیار بود و آمده بودند که تیم​شان را تشویق کنند که به همین صورت هم بود و ما را تحت فشار قرار دادند. در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و گل نخوریم. مسی​‌ها هر لحظه که از بازی می‌​گذشت با توجه به نتیجه دیدار رفت، خود را به ماندن در لیگ یک نزدیک‌تر می​‌دیدند و ما هم مسجل شدن ماندن​مان در لیگ برتر را نزدیک​تر می​‌دیدیم. موقعیت​های خوبی هم در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم که به تمام مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره تصمیمش برای ادامه همکاری با این تیم، گفت: با هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه نشستی در این زمینه داشته​ام و حتی شب گذشته هم به صورت تلفنی صحبت کردیم و هیچ مشکلی نداریم. زمانی که تیم به پلی‌​آف رفت، رییس هیات مدیره با من صحبت کرد که صحبت​های خیلی مثبتی داشتیم. برای بستن تیم برای شرکت در لیگ پانزدهم آماده می​‌شویم؛ من در این‌جا راحت هستم. اینجا استان من است و من هم یک خوزستانی هستم و خوزستان را بیشتر می​شناسم. هم مدیرعامل و هم هیات‌مدیره واقعا به من لطف داشتند و بر اصول و اعتقادات‌شان ماندند و من هم وظیفه دارم حتی اگر 10 پیشنهاد داشته باشم، انتخاب اول، دوم و سومم استقلال خوزستان باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جا دارد از تمام کسانی که واقعا طرفدار فوتبال خوزستان هستند و از ما حمایت داشتند، قدردانی کنم. فوتبالی که ما در طول فصل انجام دادیم، فوتبالی پاک و جوانمردانه بود و لیاقت ما این نبود که به پلی​‌آف راه پیدا کنیم ولی فوتبال همین است و اتفاقاتی در آن رخ می​‌دهد. در هر صورت تیم ما توانست سهمیه استان را حفظ و مردم خوزستان را خوشحال کند.

وی خاطرنشان‌کرد: از تمام مسوولان، فوتبالی​ها، مردم و کسانی که سر تمرینات ما حاضر شدند و به تیم روحیه دادند، تشکر می​‌کنم. من از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، شورای شهر، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و هیات فوتبال قدردانی می​‌کنم. رییس و نایب‌رییس هیات فوتبال نیز در بازی روز گذشته تیم ما را همراهی کردند و به تیم روحیه دادند. به هر حال تمام کسانی که از ما حمایت داشتند، به تیم‌مان روحیه و انگیزه دادند.

ویسی بیان‌کرد: هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز بسیار زحمت کشیدند و به ما کمک کردند و در نهایت هم بازیکنانم واقعا همت کردند و شرافت، مردانگی و شجاعت‌شان را در این بازی نشان دادند. این بازی بسیار سخت بود و خود من واقعا تجربه آن را نداشتم ولی بازیکنانم تلاش کردند و نشان دادند که لیاقت آن‌ها حضور در لیگ برتر است. تمام بازی​های پلی​‌آف به این صورت نبوده است که یک تیم در هر دو بازی برنده شود ولی تیم ما در هر دو بازی به پیروزی رسید و توانستیم توانایی​هایمان را ثابت کنیم. مس کرمان نیز واقعا تیم خوبی است و کرمان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد.

وی در ادامه در خصوص اتفاقات ورزشگاه باهنر کرمان و این صحبت خود پس از پایان بازی که “در اهواز هم چنین بلاهایی سر ما می‌آورند و به خواهر و برادر ما رحم نمی‌کنند“ گفت: پس از بازی دو سه لیدر نزد من آمدند و به من گفتند شما باعث شدید که تماشاگران این گونه فحاشی کنند و من هم به آن‌ها گفتم این موضوع چه ربطی به من دارد؟ آن‌ها گفتند شما در بازی رفت به بازیکنان ما ناسزا گفتید که من هم به آن‌ها گفتم به خود من هم در ورزشگاه ناسزا می​‌گویند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با قدردانی و تشکر از هواداران خوزستانی، عنوان‌کرد: در بازی رفت پلی‌آف شاهد بودیم که علاوه بر تماشاگران خودمان، هواداران فولاد هم به ورزشگاه آمدند و تیم ما را تشویق کردند که از آن‌ها تشکر می​‌کنم. در بین هواداران چند نفر هم هستند که طرفدار نیستند که آن‌ها هیچ ربطی به تماشاگران فوتبال ندارند. من از تماشاگران، چه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و چه آن‌هایی که نتوانستند به ورزشگاه بیایند ولی دلشان با تیم بود، تشکر می​‌کنم. ما آدم​های نمک​‌نشناسی نیستیم که بخواهیم کمک​ها و حمایت هواداران را نادیده بگیریم. آن‌هایی که به ما ناسزا می​‌گفتند تماشاگران فوتبال نیستند و تماشاگران واقعی ما آن‌هایی هستند که قلب​شان با ما بود و همه‌ طور به ما کمک کردند. ‌

دیدگاه‌ها